دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1394 - 08:46

دبیر فدراسیون هندبال: شانس عرفان اسلاموویچ بیشتر از سایر گزینه‌هاست/ احتمال تغییر تابعیت ایمان جمالی کم است

دبیر فدراسیون هندبال گفت: سه مربی از کشورهای دانمارک و کرواسی بیشترین شانس را برای هدایت تیم ملی هندبال کشورمان دارند.
کد خبر : 18424

فرامرز می‌آبادی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا اظهار کرد:«پس از قطع همکاری فدراسیون هندبال با ماچک، کمیته فنی فدراسیون سوابق کاری 25 مربی خارجی را مورد بررسی قرار داد که از بین آنها 3 مربی از کشور‌های دانمارک و کرواسی به عنوان گزینه نهایی معرفی شدند. مذاکرات با مدیربرنامه‌های این 3 مربی در حال انجام است هرچند شانس عرفان اسلاموویچ برای پذیرش مربیگری تیم ملی بیشتر از سایر گزینه‌هاست.»


می‌آبادی همچنین با اشاره به مسابقات انتخابی المپیک که در قطر برگزار می شود، اظهار کرد:«در این دوره از مسابقات که در آبان ماه برگزار می‌شود 12 تیم حضور دارند. از بین این 12 تیم تنها یک تیم جواز حضور در المپیک را کسب می‌کند و تیم دوم هم راهی مسابقات پلی‌آف می‌شود.»


وی درباره میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا گفت:« مسابقات قهرمانی آسیا اواخر بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود. 5 تیم برتر این مسابقات نیز راهی مسابقات جهانی می‌شوند.»


دبیر فدراسیون هندبال با اشاره به این که مسئولان فدراسیون در پی مقابله با بازیکن‌سالاری در تیم ملی هستند، افزود:« خوشبختانه مشکلاتی که در گذشته شاهد بوده‌ایم به حداقل رسیده است هر چند در آن زمان هم تنها بازیکنان مقصر نبودند. آنچه مسلم است فدراسیون هندبال اجازه هیچ گونه بازیکن‌سالازی را در تیم ملی نخواهد داد.»


می‌آبادی‌ در پاسخ به این سوال که آیا شایعه تغییر تابعیت یکی از ملی پوشان کشورمان حقیقت دارد؟گفت:«شایعاتی مبنی بر تغییر تابعیت ایمان جمالی وحود دارد، اما تا این لحظه هیچ خبر رسمی‌ای در باره این موضوع به دستمان نرسیده است. با توجه صحبت‌هایی که چندماه پیش با جمالی داشتم، چنین اتفاقی را دور از ذهن می دانم. با وجود این فدراسیون هندبال قصد دارد این موضوع را پیگیری و نسبت به حل آن اقدام کند»


دبیر فدراسیون هندبال درباره برگزاری لیگ اظهار کرد:« لیگ بابد به ثبات برسد. اما تا زمانی که بحث اسپانسر و پخش تلویزیون حل نشود، نباید انتظار داشت باشگاه‌ها بتوانند روی پای خود بایستند. نه‌تنها در هندبال که در سایر رشته‌های ورزشی شاهد از بین رفتن باشگاه‌های قدیمی هستیم بنابراین باید فکری به حال این موضوع کرد.»


انتهای پیام/

برچسب ها: کرواسی هندبال
ارسال نظر
هلدینگ شایسته