دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1394 - 17:15

روسای پلیس آگاهی کشور برای نخستین بار گردهم جمع می‌شوند

جانشین پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: نخستین گردهمایی روسای پلیس آگاهی سراسر کشور فردا (دوشنبه) آغاز و 29 اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد و آموزش روسای این پلیس به عنوان ضابطان قضایی با هماهنگی قوه قضاییه در روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
کد خبر : 18420

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود منفرد، هدف از برگزاری این همایش را اخذ تدابیر فرمانده ناجا در برنامه های پلیس آگاهی در سال 94 عنوان کرد و افزود: بررسی عملکرد پلیس آگاهی سراسر کشور در سال 93، راهکارها، ابلاغ تدابیر فرمانده ناجا به روسای پلیس آگاهی سراسر کشور در سال 94 موضوعاتی است که در این همایش مطرح خواهد شد.
وی تصریح کرد: تاکید جدی بر رعایت کامل حقوق شهروندی و جلوگیری از هر گونه خشونت‌های کلامی در برخورد با مراجعان و متهمان پلیس آگاهی از اهم اهداف خواهد بود که در این همایش 2 روزه مطرح خواهد شد.
منفرد اضافه کرد: واکاوی چالش‌ها و موانع اجرای ماموریت‌ها و اتخاذ راهکارهای لازم و آشنایی با امکانات و تجهیزات نوین کشف علمی جرایم و بهره‌گیری مناسب از فضای مجازی؛ موضوعاتی است که در این همایش در اولویت کارهای ما قرار گرفته است.








تاکید جدی بر رعایت کامل حقوق شهروندی و جلوگیری از هر گونه خشونت های کلامی در برخورد با مراجعان و متهمان پلیس آگاهی از اهم اهداف خواهد بود که دراین همایش 2 روزه مطرح خواهد شد

جانشین پلیس آگاهی گفت: در این همایش برای روسای پلیس آگاهی سراسر کشور 2 کارگاه تخصصی اجرایی برگزار می شود که عبارتند از اجرای کارگاه آموزشی اطلاعات جنایی و تشخیص هویت که به صورت عملی و میدانی در این کارگاه شرکت می کنند.
منفرد اظهار کرد: اجرای 4 کارگاه آسیب‌شناسی مدیریت بر جرایم مهم دارای اولویت در دستور کار است به عنوان مثال هر استانی با توجه به اولویت جرایم از جمله جرایم اقتصادی ،جرایم جنایی، سرقت و جعل و کلاهبرداری در کارگاه مربوطه شرکت می‌کند. این کارگاه‌ها با دعوت از متخصصان و مدیران تخصصی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به تمدید فعالیت قرارگاه مبارزه با سرقت به دستور فرمانده ناجا عنوان کرد: بررسی عملکرد قرارگاه مبارزه با سرقت در دستور کار است که با توجه به حضور گسترده استان‌ها در این همایش از این فرصت استفاده بهینه خواهد شد.
منفرد، آموزش دو روزه ضابطان قضایی که برای نخستین بار ویژه روسای پلیس آگاهی با هماهنگی قوه قضاییه و اساتید برگزار می‌شود را از دیگر برنامه‌های این گردهمایی برشمرد و گفت: قرار است در آینده روسای ادارات و دوایر پلیس آگاهی سراسر کشور و بعد از آن نیروهای پلیس آگاهی به عنوان ضابطان قضایی در سطح استان‌ها در این دوره‌های آموزشی شرکت کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: حقوق شهروندی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته