دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1394 - 16:37

دانشگاه و آموزش و پرورش در راستای ارتقای آموزش و فرهنگ جامعه قدم بر می‌دارند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا گفت: دانشگاه و آموزش و پرورش مکمل یکدیگرند و هر دو در راستای ارتقای آموزش و فرهنگ جامعه قدم بر می‌دارند.
کد خبر : 18419

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرضا به اتفاق معاون آموزش ابتدائی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا بازدید کردند.


احمد ملکیان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرضا به همراه شهرام اسدی معاون آموزش ابتدائی این اداره با حضور در جمع تعدادی از اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا در جریان فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی این دانشگاه قرار گرفتند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا با تبریک انتصاب رئیس و معاون اداره آموزش و پرورش شهرضا گزارش جامعی از فعالیت حوزه‌های مختلف دانشگاه از طریق برنامه پاورپوینت ارائه کرد.


دکتر علی شریف‌زاده با توجه به تلاش و همت بنیانگذاران دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا امثال مرحوم حاج محمد حسن باقی، مرحوم سید علی طباطبائی، مرحوم مهدی (بهرام) اخوان، مرحوم حسن گیوپور که همگی از معلمان مجرب و پرتلاش آموزش و پرورش بودند، گفت: دانشگاه و آموزش و پرورش مکمل یکدیگرند و هر دو در راستای ارتقای آموزش و فرهنگ جامعه قدم بر می‌دارند.


وی با توجه به امکانات کامل و خوب دانشگاه بیان کرد: برای همکاری دانشگاه و آموزش و پرورش درهای دانشگاه به روی همه معلمان شهر باز است و آمادگی داریم برای آموزش تخصصی معلمان شهرمان تمام امکانات آموزشی و پژوهشی مانند آزمایشگاه‌ها و کارگاه های مورد نیاز را بدون هیچ چشم داشتی در اختیار این عزیزان قرار دهیم.


در پایان این برنامه رئیس اداره اموزش و پرورش و همراهان از مدرسه جدیدالاحداث ابتدائی دخترانه سما واقع در محل دانشگاه بازدید و از نزدیک با معلمان و دانش آموزان این مدرسه گفتگو کردند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته