دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1394 - 16:32
قلی‌زاده در پیامی خطاب به رئیس واحد گرمسار عنوان کرد

سما گرمسار، میعادگاهی پررونق و پرفروغ برای طالبان علم و مهارت آموزی

رئیس سازمان سما پس از سفر یک روزه به شهرستان گرمسار و بازدید از آموزشکده سمای ایوانکی در پیامی خطاب به رئیس واحد گرمسار گفت: در آموزشکده سما، میعادگاهی فراهم کرده اید پر رونق و پر فروغ برای طالبان علم و مهارت آموزی.
کد خبر : 18415

به گزارش خبرنگار آنا، حجت‌الاسلام دکتر احمد قلی‌‌زاده، معاون ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما به اتفاق جمعی از معاونین که هفته گذشته از آموزشکده سمای گرمسار در ایوانکی بازدید کرده بود در پیامی خطاب به رئیس واحد گرمسار اظهار کرد: حضور در آن مجموعه آموزشی بار دیگر غروری وصف ناشدنی در من ساری و جاری ساخت و من را بر آن داشت تا همتم را مضاعف نمایم برای خدمت دوچندان و بر خود ببالم برای داشتن همکارانی پرتلاش چون شما خوبان.


متن پیام بدین شرح است:


رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، معاون، مدیران و کارکنان پرتلاش آموزشکده فنی و حرفه ای سما گرمسار
خدای عزوجل را شاکر و قدردانم که با همت و تلاش شبانه روزی شما همکاران گرامی ام در آموزشکده سما گرمسار، میعادگاهی فراهم آمده پر رونق و پر فروغ برای طالبان علم و مهارت آموزی.
حضور در آن مجموعه آموزشی بار دیگر غروری وصف ناشدنی در من ساری و جاری ساخت و من را بر آن داشت تا همتم را مضاعف نمایم برای خدمت دوچندان و بر خود ببالم برای داشتن همکارانی پرتلاش چون شما خوبان.
قدردان زحماتتان هستم و یقین بدارید که جهاد شما در راه علم اجری دارد بس عظیم که در حساب نمی توان شماره کرد. باشد که خدای تبارک و تعالی برکت تلاشهایتان را سرمایه زندگی و توشه آخرتتان قرار دهد.
و من الله التوفیق
احمد قلی زاده
معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما


انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس سازمان سما
ارسال نظر
قالیشویی ادیب