دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1396 - 14:19
در گفت‌وگو با آنا

بهنام محمودی: نباید انتظارات را از تیم ملی بالا برد/ غیبت موسوی روی تیم تاثیر می‌گذارد

کارشناس والیبال گفت: غیبت موسوی در ترکیب تیم ملی در لیگ جهانی تاثیر منفی می‌گذارد.
کد خبر : 184088

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی والیبال ایران در دور اول رقابت‌های لیگ جهانی والیبال باید در سه روز متوالی به مصاف برزیل، ایتالیا و لهستان برود. والیبالیست‌های ایران در حالی چندمین حضور خودشان را در لیگ جهانی سپری می‌کنند که در دوره‌های قبل با مربیانی مانند ولاسکو، کواچ و لوزانو نتایج خوبی را کسب کردند و در این دوره امیدوار هستند که بتوانند با کولاکوویچ دست به افتخار دیگری برای والیبال ایران بزنند.


بهنام محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط تیم ملی برای رویارویی مقابل تیم‌های بزرگ والیبال دنیا گفت: «والیبال ایران در سال‌های گذشته در لیگ جهانی نتایج خوبی کسب کرد و سایر تیم‌ها روی بازیکنان ایران شناخت خوبی دارند. البته بازیکنان ما در روزهای آخر مشکلات زیادی داشتند. من روز آخر تمرین ملی‌پوشان سر تمرین رفتم و بعضی از ملی‌پوشان از مشکل مصدومیت رنج می‌بردند اما والیبال ما در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌تواند بار دیگر قدرتش را در لیگ جهانی نشان دهد.»


وی ادامه داد: «تیم ملی والیبال در سال‌های گذشته نتایج درخشانی گرفت و به همین علت انتظارات از این تیم بالا رفته‌ است اما ما باید دقت داشته باشیم که مقابل بهترین تیم‌های دنیا به میدان می رویم. تیم ملی در 3 بازی که در ایتالیا پیش رو دارد باید مقابل لهستان، ایتالیا و برزیل که هر 3 تیم در والیبال دنیا عنوان‌دار هستند به میدان رود. قرار گرفتن مقابل این تیم‌ها کار سختی است که امیدوارم ملی‌پوشان والیبال بتوانند به خوبی مقابل این تیم‌ها بازی کنند.»


محمودی در خصوص غیبت محمد موسوی در دور اول رقابت‌های لیگ جهانی افزود: «محمد موسوی حدود 10 سال است که در تیم ملی والیبال حضور دارد و در سال‌های گذشته در لیگ جهانی همیشه جزء بهترین بازیکنان مسابقات به حساب می‌آمد. موسوی از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده‌است که پزشکان تیم ملی صلاح دیدند تا او در دور اول رقابت‌ها حضور نداشته باشد. قطعا در ترکیب تیم‌ها برخی از بازیکنان هستند که نبودشان روی عملکرد تیمی تاثیر دارد و غیبت موسوی هم در ترکیب تیم ملی تاثیر منفی می‌گذارد.»


کارشناس والیبال در مورد حضور جوانان و بازیکنان جدید در تیم ملی گفت: «لیگ جهانی یک تورنمنت معتبر جهانی است که هر ساله بهترین تیم‌های دنیا در آن شرکت می‌کنند. این مسابقات فرصتی برای درخشش بازیکنان جوان است و امسال هم به دلیل خداحافظی بازیکنانی مثل مهدوی، محمودی، زرینی و ظریف فرصت برای میدان دادن به جوانان پیش آمد و امیدوارم بتوانند درخشش خوبی در ترکیب تیم ملی داشته باشند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته