دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«کله پوک ها» به پردیس تئاتر تهران می آیند

نمایش «کله پوک ها» به نویسندگی «نیل سایمون» و کارگردانی «نادر نادرپور» از 16 خرداد ماه در پردیس تئاتر تهران به روی صحنه خواهد رفت.
کد خبر : 184061

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، نمایش «کله پوکها» به نویسندگی «نیل سایمون» و کارگردانی «نادر نادرپور» از 16 خرداد ماه در تماشاخانه تماشاخانه استادمحمد و در ساعت 30/21 اجرای خود را آغاز خواهد کرد.


در خلاصه داستان این نمایش آمده است: ماجراهای این نمایش طنز در روستایی دور افتاده در کشور اوکراین به نام «کولینچیکف» می‌گذرد: «در سال 1890 میلادی، لئون تولچینسکی، معلّم 30 ساله به این دهکده وارد می‌شود و ‌در می‌یابد که اهالی دچار نفرینی شده و کارهای خلاف عقل و وارونه انجام می‌دهند یا به عبارتی کله‌پوک شده‌اند. او عاشق شاگردش می‌شود ‌و پس از اتفاقاتی متوجه می‌شود که تنها 24 ساعت زمان دارد تا نفرین را باطل کند و گرنه خود نیز مانند اهالی دهکده کله‌پوک می‌شود و.....


در این نمایش بازیگرانی چون جلیل فرجاد/رضا امامی/لادن نازی/سمیرا سلیمی/میلاد سلیمانی/نیما سید موسوی/مسعود رمضانپور/سحر دکمه چین/علیرضا فردمقدم/محمد حسین خادمی ایفای نقش می کنند.


نمایش «کله پوک ها» به نویسندگی «نیل سایمون» و کارگردانی «نادر نادرپور» از 16 خرداد ماه در ساعت 30/21 و در تماشاخانه تماشاخانه استادمحمدِ پردیس تئاتر تهران به روی صحنه می رود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته