دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1396 - 11:20

گزارش آنا از پشت پرده استعفای طاهری؛ جنگ اپراتورها برای اسپانسری پرسپولیس

سرپرست باشگاه پرسپولیس که قصد تغییر اسپانسر باشگاه را برای فصل بعد داشت وقتی با مخالفت وزارت ورزش مواجه شد از سمتش استعفا داد.
کد خبر : 184033

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال پرسپولیس با سرپرستی علی اکبر طاهری بهترین دوران چند سال اخیرش را در فوتبال ایران سپری کرد و در این فصل موفق شد به مقام قهرمانی لیگ برتر برسد و همچنین در لیگ قهرمانان آسیا هم بعد از 17 سال به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.


نتایج خوب پرسپولیس باعث شد تا هواداران این تیم خواهان ادامه کار طاهری در باشگاه باشند و طبق معمول هم باشگاهی که نتایج خوبی کسب می‌کند باید مورد حمایت مقامات مافوق قرار بگیرد، اما این اتفاقات در پرسپولیس رخ نداد و اختلاف پیش آمده میان سرپرست باشگاه پرسپولیس و یکی از معاونان وزیر ورزش باعث شد تا طاهری بعد از آخرین بازی فصل سرخپوشان از سمتش استعفا دهد.


اما علت اختلافات پیش آمده میان طاهری و وزارت ورزش بر سر اسپانسر فصل بعد این باشگاه است. در حالی که نظر وزارت ورزش بر ادامه همکاری باشگاه پرسپولیس با اسپانسر فعلی است اما نظر طاهری در این مورد مخالف وزارت ورزش است و او اعتقاد دارد با توجه به شرایط خوب پرسپولیس برای فصل بعد که اسپانسرهای زیادی خواهان همکاری با این باشگاه هستند باید در این مورد تجدیدنظر صورت گیرد.


در واقع بعد از پایان لیگ دو اپراتور بزرگ تلفن همراه خواهان این هستند تا برای فصل بعد با باشگاه پرسپولیس کار کنند که یکی از این اپراتورها در این فصل هم اسپانسر باشگاه بود اما پیشنهاد مالی خوب اپراتور رقیب باعث شده تا طاهری به دنبال تغییر اسپانسر این باشگاه برای فصل بعد باشد که گویا این موضوع با مخالفت یکی از معاونین وزیر ورزش رو به رو شده و طاهری هم وقتی از این موضوع مطلع شد تصمیم گرفت تا از سمتش کناه‌گیری کند.


محمدرضا داورزنی که استعفای طاهری را تکذیب کرد و اعلام کرد که او باید با قدرت به کارش در پرسپولیس ادامه دهد در رابطه با نظر طاهری در مورد تغییر اسپانسر این باشگاه گفت: «طاهری روی اسپانسر اختلاف‌نظر دارد و اگر قرار است او اسپانسر جدیدی بیاورد می‌تواند برنامه‌هایش را در این باره به وزارت ورزش ارائه کند. مسئولیت اداره باشگاه با مدیرعامل است و اجرای برنامه‌ها نیز بر عهده اوست. اگر قرار است طاهری اسپانسری را که 19 ماه با او کار کرده تغییر دهد می‌تواند برنامه‌اش را به ما بدهد.»


حال باید منتظر تصمیم وزارت ورزش در این مورد باشیم که آیا با نظر طاهری در مورد تغییر اسپانسر باشگاه برای فصل موافقت می‌کند یا اجازه این کار را به سرپرست پرسپولیس که فعلا به طور شفاهی استعفا کرده داده نمی‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته