دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1396 - 13:45

استقلال و پرسپولیس در انتظار تصمیم وزیر ورزش/ اعلام ترکیب جدید هیات مدیره سرخابی‌ها تا 10 روز آینده+ اسامی

ترکیب جدید هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا 10 روز دیگر ازسوی وزارت ورزش مشخص و اعلام می شود.
کد خبر : 184007

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، چند روز پیش بود که محمدرضا داورزنی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش به صراحت گفت که با توجه به پایان رقابت‌های لیگ برتر بهترین زمان برای وزارت و جوانان است تغییرات لازم را در ترکیب هیات مدیره استقلال و پرسپولیس انجام دهد. او در یک گفت و گوی دیگر هم روی این مسئله تاکید کرد که هیات مدیره استقلال و پرسپولیس باید فعال‌تر باشند.


با توجه به این گفته‌های مرد دوم وزارت ورزش و جوانان گمانه‌زنی‌ها در خصوص ترکیب‌جدید هیات مدیرهدو تیم آغاز شد.


در این میان از اضافه شدن علی پروین، بیژن ذوالفارنسب، محمد دادکان و بهروز منتقمی به هیات مدیره پرسپولیس گفته شد که قرار است در کنار یکی دو نفر از اعضای فعلی ترکیب جدید هیات مدیره پرسپولیس را تشکیل دهند و از سوی دیگر برای حضور در هیات مدیره استقلال تنها نام دو نفر مطرح شد؛ جباری و قراب.


این گمانه‌زنی‌ها در حالی مطرح شد که پرسپولیسی‌ها با سرپرستی طاهری در دو سال گذشته نتایج خوبی کسب کردند و اکثر هواداران این تیم مایل هستند تا طاهری به کارش در این باشگاه ادامه دهد اما وی شب گذشته و قبل از بازی پرسپولیس مقابل لخویا در لیگ قهرمانان آسیا از سمتش در پرسپولیس استعفا کرد استعفایی که از سوی داورزنی معاون وزیر ورزش تکذیب شد. وی در این باره گفت: «تاکنون نه من و نه دفتر وزیر، هیچ استعفایی از سوی سرپرست باشگاه پرسپولیس دریافت نکرده‌ایم. اینکه این موضوع به این شکل و از طریق رسانه‌ها مطرح شده قابل توجه است.»


جدا از این موضوع هیات مدیره پرسپولیس وضعیت مشخصی ندارد و زادمهر در روزهای پایانی سال گذشته از عضویت در هیات مدیره پرسپولیس کناره‌گیری کرد و گلزاده دیگر عضو هیات مدیره پرسپولیس به دلیل حضور در خارج کشور در جلسات شرکت نمی‌ کند تا جلسه هیات مدیره پرسپولیس در هفته‌های اخیر با حضور کاشانی،گرشاسبی و طاهری برگزار شود.


در باشگاه استقلال هم وضعیت چندان بهتر از پرسپولیس نیست. با استعفای شهاب جهانیان و فوت منصور پورحیدری دو صندلی هیات مدیره این باشگاه خالی شده است و جلسات هیات مدیره استقلال با حضور زمانی، توفیقی، معینی و افتخاری برگزار شد.


با توجه به این موضوعات وزارت ورزش عزم خود را جرم کرده است تا حداکثر تا 10 روز دیگر ترکیب جدید هیات مدیره استقلال و پرسپولیس را مشخص کند. داورزنی در این باره گفت: «با توجه به اینکه مسابقات لیگ و به پایان رسیده و شرایط تیم‌ها به گونه ای است که برای فصل آینده برنامه‌ریزی می‌کنند طی 10 روز آینده اعضای جدید هیات مدیره با نظر وزیر ورزش و جوانان اعلام خواهد شد.»


به هر حال باید منتظر ماند و دید که این بار وزارت ورزش و جوانان از چه ترکیبی در هیات مدیره استقلال و پرسپولیس استفاده می‌کند و نقش و حضور افراد سیاسی در این ترکیب تا چه اندازه پر رنگ است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته