دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1394 - 15:45
کمالیان تاکید کرد:

انجام فعالیت‌های فرهنگی ماندگار و برگزاری کرسی آزاداندیشی از الزامات دانشگاه آزاد اسلامی است

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در نشست مشترک کارگروه فرهنگی و شورای فرهنگی بر انجام فعالیت‌های فرهنگی ماندگار و برگزاری کرسی آزاداندیشی تاکید کرد.
کد خبر : 18388

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، امین‌رضا کمالیان با اشاره به اهداف بلند فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: باید برنامه‌ریزی صحیح برای گسترش خلاقیت و نوآوری در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی داشته‌باشیم.


این مسئول تلاش و برنامه‌ریزی در راستای راه‌اندازی پژوهشکده قرآن و عترت را از برنامه‌های فرهنگی استان سیستان و بلوچستان برشمرد و گفت: اعتلای فرهنگ اسلامی در جامعه دانشگاهی باعث بالندگی دانشگاه در مسیر تعالی است.


وی راه‌اندازی کمیته توسعه زبان فارسی را از دیگر برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد و افزود: وظیفه دانشگاه به عنوان قشر پویای جامعه شناساندن فرهنگ استان در سطح ملی است.


در بخش دیگری از جلسه مسعود اکبری‌زاده با اشاره به اینکه رشد و شکوفایی فرهنگ اسلامی وظیفه دانشگاه است اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان و برگزاری مسابقات مناظرات دانشجویی با هدف ایجاد انگیزه در جهت گرایش به ارتقاء دانش و آگاهی از برنامه‌های حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی واحد زاهدان است.


معاون فرهنگی و اجتماعی واحد زاهدان با بیان اینکه نمی توانیم از دانشگاه بدون توجه به فرهنگ صحبت کنیم، تاکید کرد: برنامه‌های فرهنگی باید بر اساس راهبردهای تعریف شده انجام شود.


این مسئول هدف از انجام فعالیت‌های فرهنگی را ایجاد الگوی مناسب در زندگی مطرح کرد و گفت: ارائه الگوهای مناسب در بین افراد جامعه مهمترین اصل برای انجام فعالیت‌های فرهنگی کاربردی و ماندگار است.


در ادامه مسئولان دفاتر فرهنگ اسلامی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گزارشی از عملکرد فرهنگی واحد ارائه و برنامه‌های استراتژیک فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت و برنامه‌های سال جاری بیان شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته