دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1396 - 16:28

سهمیه آسیایی نفت تهران به تبریزی‌ها می‌رسد؟!

در صورتی‌ که باشگاه نفت تهران شرایط لازم را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا کسب نکند سازمان لیگ تیم تراکتورسازی را جایگزین این تیم در لیگ قهرمانان آسیا خواهد کرد.
کد خبر : 183825

به گزارش گروه ورزشی آنا، سهمیه آسیایی تیم نفت تهران به تراکتورسازی می‌رسد؛ خبری کوتاه که غلامرضا بهروان مشاور سازمان لیگ آن را اعلام کرده است.


باشگاه نفت تهران به دلیل بدهی با مشکلاتی زیادی روبه رو شده است و شاید این مشکلات به انحلال باشگاه هم منجر شود. از طرفی سازمان امور مالیاتی کشور هم اعلام کرده است تا زمانی که باشگاه نفت تهران «مفاصاحساب مالیاتی» خود را ارائه ندهد پروانه فعالیت این باشگاه دیگر تمدید نخواهد شد.


این تذکر جدی به گل‌رخسار، مدیرعامل شرکت بهنام پیشرو کیش و مالک باشگاه نفت تهران ارسال شده که در صورت عدم ارائه مستندات از جمله پروانه فعالیت حرفه‌ای سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به این باشگاه تخصیص داده نمی‌شود.


از سوی دیگر سازمان لیگ هم این اختیار را دارد در صورتی که تیمی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا شرایط لازم را ندارد سهمیه آن را به تیم نایب قهرمان جام حذفی یا تیم سوم لیگ برتر بدهد و از حضور تیم جلوگیری کنند. باتوجه به اینکه تیم نایب قهرمان جام حذفی و سوم لیگ برتر باشگاه تراکتورسازی است، اگر مسئولان باشگاه نفت تهران مشکل بدهی خود را نتوانند حل کنند سازمان لیگ این اختیار را دارد که تیم تراکتورسازی را جایگزین نفت تهران در لیگ قهرمانی آسیا کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته