دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1396 - 15:32

کارگاه یک‌روزه آموزش پاپیه‌ماشه در سعدآباد برگزار می‌شود

موزه خط و کتابت میرعماد واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد در راستای آموزش هنرهای سنتی، کتاب‌آرایی و خوشنویسی به علاقه‌مندان، اقدام به برپایی کلاس‌های یک‌روزه آموزش پاپیه‌ماشه، جلد‌سازی سنتی، ساخت کاغذ‌های دست‌ساز، شناخت و آموزش تهیه جوهر و رنگ‌های سنتی خوشنویسی و نگارگری کرده است.
کد خبر : 183794

به‌گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط‌عمومی مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد، دوره‌های مذکور هر دو ماه یک بار برگزار خواهد شد و اولین دوره آن اختصاص به آموزش ساخت آثار لاکی پاپیه‌ماشه توسط استاد زهرا کرمی، همراه با نمایشی از آثار هنری شامل قلمدان و جلد لاکی و صندوقچه‌های روغنی در روز دوشنبه 22 خرداد ماه سال‌ جاری از ساعت 11 تا 13 خواهد داشت.


زهرا کرمی تاکنون موفق به کسب رتبه برتر در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نگارگری، رتبه منتخب در رشته گل‌ومرغ‌سازی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و کسب مقام دوم کشوری در رشته طراحی فرش در سال 67 شده است و برپایی نمایشگاه‌هایی در اکسپو 2005 ژاپن، موزه بیزانس یونان، موزه اونسکو لبنان، آرتیجینیای میلان ایتالیا و نیز ده‌ها نمایشگاه معتبر داخلی را در کارنامه خود دارد.


حضور در دوره های فوق برای عموم رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام در این دوره با شماره تلفن 27940387 تماس بگیرند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته