دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1396 - 13:21
اداره کل بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد

دستورالعمل انجام امور کنسولی داوطلبان غیرایرانی متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی

اداره کل بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل انجام امور کنسولی داوطلبان غیرایرانی متقاضی تحصیل در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی را مطابق دستورالعمل ابلاغی جدید از سوی وزارت علوم، تحقیقات وفناوری، ابلاغ کرد.
کد خبر : 183725

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، همه داوطلبان غیرایرانی متقاضی تحصیل در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی برای ساماندهی و تسهیل فرایند انجام امور کنسولی خود، ابتدا باید بعد از انجام ثبت‌­نام آموزشی خود در وب‌سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی یا وب‌سایت ثبت‌نام متقاضیان غیر ایرانی غیر بورسیه به نشانی Fstudent.iau.ir طلاعات خود را تکمیل و ارسال کنند.


بر اساس این دستورالعمل در مرحله بعد دانشجویان برای ارسال اطلاعات کنسولی خود باید به وب سایت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نشانی www.saorg.ir مراجعه و در بخش درگاه «دانشجویان غیرایرانی»، اطلاعات خود را تکمیل و کد پیگیری را دریافت کنند.


متقاضیان می‌توانند پس از 15 روز از تاریخ دریافت این کد برای پیگیری امور کنسولی خود با اداره کل بین‌­الملل دانشگاه آزاد اسلامی به شماره تماس 47352425-021 و شماره فکس 47352424-21 و پست الکترونیکی Foreign.stud@intl.iau.ir تماس بگیرند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته