دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1396 - 12:51
مدیر روابط عمومی انتقال خون استان تهران عنوان کرد

برگزاری نخستین جشنواره هنرهای تجسمی با موضوع اهدای خون

مدیر روابط عمومی انتقال خون استان تهران گفت: نخستین جشنواره هنرهای تجسمی در سه شاخه نقاشی، کاریکاتور و تصویرسازی با موضوع اهدای خون همزمان با روز ملی اهدای خون برگزار می‌شود.
کد خبر : 183647

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از انتقال خون تهران، حسین دزفولی با اشاره به نزدیکی 24 خرداد؛ روز جهانی اهداکنندگان خون گفت: این جشنواره با عنوان «من هم هستم» که بر گرفته از رنگمایه اصلی پویش‌های این روز طی امسال است، نهم مرداد همزمان با روز ملی اهدای خون آغاز شده و 20 مرداد نیز به پایان می‌رسد.
مدیر روابط عمومی انتقال خون استان تهران افزود: هنرمندان می توانند آثار خود را در سه شاخه نقاشی، کاریکاتور و تصویرسازی تا 20 تیر امسال‌ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
دزفولی محورهای جشنواره را «اهدای خون، اهدای زندگی»، «اهدای خون مستمر و اهمیت آن در تامین خون سالم»، «اهدای خون در شرایط اورژانس و بحران‌ها»، «مشارکت اجتماعی بانوان و اهدای خون»، «ورزش، خودمراقبتی و اهدای خون» و « جوان آگاه و اهدای خون مسئولانه» برشمرد و گفت: به آثار برگزیده از سوی هیات داوران تندیس و جوایز ارزنده‌ای تعلق می‌گیرد؛ همچنین تمام هنرمندان راه‌ یافته به جشنواره گواهی شرکت و کتابچه آثار برگزیده را دریافت می‌کنند.
وی از خانه هنرمندان ایران، اداره کل سلامت شهرداری تهران و هلال احمر استان تهران به عنوان همکاران این جشنواره یاد کرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به ویژه در خصوص تکنیک و نحوه ارسال آثار به کانال تلگرامی @tbtc_festival و یا وب سایت اداره کل انتقال خون استان تهران به آدرس www.tbtc.ir مراجعه کنند.



انتهای پیام/

برچسب ها: اهدای خون
ارسال نظر
هلدینگ شایسته