دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1396 - 08:27

شرط معرفی نفت تهران به AFCبه عنوان قهرمان جام حذفی ایران

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: باید هر چه زودتر تکلیف نفت تهران مشخص شود تا بتوانیم نام این تیم را به عنوان قهرمان جام حذفی ایران در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کنیم.
کد خبر : 183641

سعید فتاحی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد مشخص شدن وضعیت نفت تهران برای حضور در لیگ برتر گفت: «نفت تهران در فصل گذشته از مجموعه شرکت نفت به شرکت بهنام پیشرو واگذار شد و یک فصل را در فوتبال ایران سپری کرد. در حال حاضر نفت تهران مشکل مالکیتی دارد و باید تکلیف باشگاه در مدت زمان قانونی مشخص شود. ما مکاتبات خودمان را با این باشگاه انجام دادیم و به آنها وقت دادیم که هر چه زودتر تکلیف تیم را مشخص کنند.»


وی ادامه داد: «نفت تهران یکی از نمایندگان فوتبال ایران در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا است و سازمان لیگ هم باید اسامی تیم‌های ایرانی حاضر در این رقابت‌ها را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کند. به همین دلیل باید هر چه زودتر تکلیف نفت تهران مشخص شود تا ما بتوانیم با خیال راحت نام این تیم را به عنوان قهرمان جام حذفی ایران در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کنیم.»


مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص نواقص برخی از ورزشگاه‌های لیگ برتر گفت: «ما بعد از اتمام لیگ از دو ورزشگاه تیم‌های تازه صعود کرده پارس جنوبی جم و سپیدرود بازدید کردیم و مشکلات این ورزشگاه‌ها را به مسئولین دو استان اعلام کردیم. اگر این دو تیم نتوانند مشکلات ورزشگاه‌ها را حل کنند باید در شهر دیگر و استان دیگری مسابقات خود را برگزار کنند. ضمن اینکه ما از سایر ورزشگاه‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول هم بازدید می‌کنیم و اگر مشکلی باشد به مسئولین باشگاهها اعلام می کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته