دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1396 - 16:23

دو خبر کوتاه از واحدهای مرودشت و رودبار

کارگاه آموزشی تفسیر سوره حمد با محوریت تفسیر امام خمینی(ره) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد.
کد خبر : 183469

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، همزمان با ماه مبارک رمضان کارگاه آموزشی تفسیر سوره حمد با محوریت تفسیر امام خمینی(ره) ویژه استادان و کارمندان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد.


این کارگاه آموزشی به همت کانون قرآن و عترت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی و با همکاری دفتر توانمند سازی و آموزش‌های کاربردی نیروی انسانی این واحد دانشگاهی، در دو گروه و در دو نوبت صبح و عصر در قالب ششمین طرح قرآنی-فرهنگی رمضان، بهارقرآن اجرا شد.


آشتی با طبیعت


مراسم آشتی با طبیعت با حضور اعضای هیات رئیسه، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی و آموزشکده سما واحد رودبار با نگاه یک کار حسنه بعنوان یک الگو در قالب یک برنامه تیمی برگزار شد.


معاون آموزشی دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه در بخشی از سخنان خود درباره اهمیت محیط زیست گفت: بخش عمده معضلات محیط زیستی موجود،ریشه در فقدان آگاهی و ضعف فرهنگی در زمینه ارتباط انسان و طبیعت دارد و در واقع نوعی مشکل فرهنگی محسوب می شود.


دکتر شهنوازی افزود: برای فرهنگ سازی و احترام به محیط زیست به عنوان یک ثروت ملی، حوزه فرهنگی دانشگاه نسبت به پاکسازی محوطه دانشگاه و حاشیه رودخانه سپیدرود با عنوان «شعار سلامتی و تندرستی =پاکسازی محیط زیست» اقدام کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته