دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1396 - 08:50
در گفت‌وگو با آنا؛

ابراهیم قاسمپور: پرسپولیس شانس بیشتری نسبت به استقلال دارد/ کار پورموسوی حرفه‌ای نبود

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است استقلال خوزستان شانس کمتری نسبت به پرسپولیس برای صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا دارد.
کد خبر : 183440

ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط استقلال خوزستان و پرسپولیس برای بازی برگشت مقابل الهلال و لخویا در لیگ قهرمانان آسیا گفت: «استقلال خوزستان و پرسپولیس در حالی باید در قطر به مصاف حریفان خود بروند که استقلالی‌ها شانس کمتری نسبت به پرسپولیسی‌ها دارند. البته در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست و در بازی رفت هم ابتدا استقلال با یک گل جلو افتاد اما در نیمه دوم این الهلال بود که موفق شد با زدن دو گل بازی را با پیروز به پایان برساند.»


وی ادامه داد: «پرسپولیس شرایطش نسبت به استقلال متفاوت‌تر است. پرسپولیسی‌ها در بازی‌های خارج از خانه خوب کار می‌کنند و می‌توانند با کسب تساوی با گل هم به دور بعد صعود کنند. البته همه چیز بستگی به نوع بازی این دو تیم دارد . دو نماینده ایران باید تمام تلاش خودشان را در این دو بازی بکنند.»


کارشناس فوتبال در رابطه با جو ورزشگاه‌های حوزه خلیج فارس و استفاده تیم‌های عربی از شرایط میزبانی بیان کرد: «عرب‌ها در گذشته استقبال خوبی از مسابقات فوتبال نمی‌کردند اما در سال‌های اخیر با دادن جوایز و تبلیغ زیاد سعی می‌کنند ورزشگاه‌ها را پر کنند. این روزها هم قطر آب و هوای گرمی دارد و عرب‌ها بخاطر تنبلی ورزشگاه را پر نمی‌کنند. البته بازیکنان ایرانی تجربه زیادی دارند و جو ورزشگاه روی بازی آنها تاثیر نمی‌گذارد.»


قاسمپور در مورد مذاکره سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان به فولاد و تاثیر آن روی بازی این تیم گفت: «فولادی‌ها و پورموسوی کار حرفه‌ای انجام نداند و باید صبر می‌کردند تا بعد از بازی آخر استقلال خوزستان این خبر را انجام می دادند. در حال حاضر بازیکنان استقلال خوزستان که باشگاه‌های دیگر دنبال آنها هستند وقتی متوجه شدند پورموسوی از این تیم می رود قطعا تمرکزشان را برای فصل بعد می‌گذارند و در بازی مقابل الهلال با تمرکز بالا وارد زمین نمی‌شوند.»


وی افزود: «بازیکنانی مثل بیت سعید یا طیبی که باشگاه‌های دیگر خواهان به خدمت گرفتن آنها هستند جزء ارکان اصلی استقلال خوزستان در این بازی هستند تمرکز خودشان را نمی‌توانند روی این بازی معطوف کنند. یک بازیکن در چنین بازی باید با جنگندگی وارد زمین شود و تمام توانش را برای موفقیت تیمش بگذارد اما شاید استقلال خوزستانی‌ها به فکر فصل بعد باشند و بیشتر فکر این باشند که مصدوم نشوند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته