دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1396 - 14:57

دبیرکل سازمان بدر: امروز به مرزهای عراق می‌رسیم

دبیرکل سازمان بدر عراق گفت نیروهای عراقی امروز (دوشنبه) به مرزهای عراق و سوریه می‌رسند و این در زمانی است که نیروهای حشد الشعبی توانسته‌اند چندین روستای دیگر را در غرب موصل آزاد کنند.
کد خبر : 183430

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، هادی عامری در مصاحبه با وب‌سایت شبکه المیادین گفت: «نیروهای عراقی پیشروی خوبی داشته‌اند و انتظار می‌رود امروز (دوشنبه) در ادامه مبارزات خود به مرزهای عراق و سوریه برسند.»


در این راستا خبرنگار المیادین گزارش کرد نیروهای حشد الشعبی (بسیج مردمی) عراق روستای وادی المیدار را واقع در غرب موصل در ناحیه قحطانیه آزاد کرده‌‌اند و در حال انجام عملیات پاکسازی هستند. آن‌ها همچنین روستای تارو را واقع در شمال‌غربی قحطانیه در نزدیکی کوه سنجار در مرز‌های عراق و سوریه آزاد کرده‌اند.


از سوی دیگر جواد طلیباوی، از رهبران حشد الشعبی گفت:‌ «حیدر العبادی، نخست‌وزیر عراق به حشد اختیار تام داده است تا ماموریت خود را تا مرزهای عراق و سوریه ادامه دهد و کامل کند.»


وی در مصاحبه با خبرگزاری رسمی عراق تصریح کرد: «نیروهای حشد الشعبی موفق به قطع همه راه‌های کمک‌رسانی به داعش از محور غربی موصل در نزدیکی بعاج، تل‌عفر و قیروان شده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته