دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1394 - 13:00
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر:

روابط عمومی‌ها آیینه همدلی و همزبانی هستند

در جلسه‌ای با حضور دکتر مازیار نوعی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر از کارکنان حوزه روابط عمومی این واحد دانشگاهی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
کد خبر : 18339

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر در این جلسه با بیان اینکه حوزه روابط عمومی در واحدبندرماهشهر در صف اول مدیریت قرار دارد و در کنار سایر معاونان فعالیت می‌کند، گفت: امروزه نقش روابط عمومی‌ها در کمک به تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه بوده و این نقش به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های حرفه‌ای، علمی و الکترونیکی از مشخصه‌های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است. بنابراین از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تاکید بر محیط برون سازمانی بوده و در واقع منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، دخالت در روند تصمیم گیری سازمان است.


نوعی بیان کرد: آنچه اهمیت دارد این است که کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت است نه مدیر، برای آنکه محور اساسی کار روابط عمومی کسب منافع برای کل سازمان است نه برای شخصی که در رأس هرم آن سازمان قرار گرفته است. بنابراین باید به روابط عمومی و کارکردهای آن، بهتر و منطقی‌تر نگاه کرد و در این صورت است که روابط عمومی می‌تواند در سازمان موفق عمل کند.


کامران رئیس قنواتی مدیر روابط عمومی واحد بندرماهشهر هم با بیان اینکه روابط عمومی چشم، گوش و زبان هر سازمان برای تعامل با سیستم‌های موازی و مدیریت شهری برای شناساندن فعالیت‌ها و ظرفیت‌های آن سازمان است، گفت: روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید با انجام برنامه‌ریزی و تلاش و کوشش بهترین سیما را چه در اجتماع خانواده دانشگاه آزاد اسلامی و چه در بین نهاد‌ها و موسسات آموزشی خصوصی و دولتی و چه در بین عموم مردم از فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه خصوصی جهان اسلام نشان دهد.


در پایان این جلسه، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر با اهدای لوح تقدیر از زحمات کامران رئیس قنواتی، احمد پناهی، عبدالرزاق سیروس و مهدی اصغری‌نیا، کارکنان حوزه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر تقدیر و تجلیل به عمل آورد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته