دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1396 - 12:54

انتخاب مدیر گروه واحد رشت به عنوان مدیر برتر گروه‌های معارف اسلامی دانشگاه‌ها

مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در ارزیابی انجام شده از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در سال تحصیلی 96-95 به عنوان مدیر برتر گروه‌های معارف اسلامی در دانشگاه‌های کشور انتخاب شد.
کد خبر : 183383

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، بر اساس ارزیابی انجام شده از عملکرد مدیران گروه‌های معارف اسلامی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور از سوی معاونت آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور در سال 96– 95 از بتول مهرگان مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به عنوان مدیر گروه برتر گروه‌های معارف اسلامی در دانشگاه‌ها قدردانی شد.


در لوح قدردانی دکتر داود رنجبران معاون آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خطاب به مهرگان آمده است «استاد گرانقدر سرکار خانم بتول مهرگان به یمن تلاش هدفمند، برنامه‌ریزی اصولی، قدرت تعامل و هماهنگی با واحدهای مرتبط دانشگاه، بر اساس ارزیابی طبق شاخص‌های آموزشی، پژوهشی، اداری و اجرایی، در سال تحصیلی 96 – 95 به عنوان مدیر گروه برتر گروه‌های معارف اسلامی در دانشگاه‌ها انتخاب شده‌اید. ضمن تقدیم این لوح سپاس، برای تعالی هرچه بیشتر، تاثیرگذاری مطلوب و برنامه‌ریزی برای افق‌های‌های فرارو و برای جنابعالی و همکاران محترم در آن دانشگاه و گروه آرزوی موفقیت داریم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته