دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1396 - 11:42
ملکی به آنا خبر داد:

سقوط دو خواهر به گودالی 3 متری در منزلشان

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از سقوط دو خواهر به داخل گودالی با عمق سه متر در یک منزل قدیمی در حوالی بزرگراه یادگار امام خبر داد.
کد خبر : 183328

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به سقوط دو زن به داخل گودال در یک منزل مسکونی در بزرگراه یادگار امام اظهار کرد: ساعت 9:15 صبح امروز حادثه سقوط به داخل گودالی در یک منزل مسکونی در بزرگراه یادگار امام، بالاتر از خیابان طوس به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به محل وقوع حادثه ادامه داد: محل حادثه یک منزل مسکونی دو طبقه قدیمی بود که ناگهان در قسمت حیاط آن گودالی به عمق سه متر باز شده و در پی آن یک خانم پنجاه ساله داخل گودال سقوط کرده و در آن گرفتار شده بود.


به گفته ملکی همچین خواهر چهل ساله این خانم نیز برای کمک اقدام اما وی نیز به داخل گودال سقوط کرده بود.


وی با بیان اینکه زمانی‌که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند هر دو خواهر داخل گودال گرفتار شده و قادر به خروج نبودند، افزود: همچنین با توجه به احتمال ریزش مجدد دیواره‌های گودال، آتش‌نشانان پس از انجام ایمن‌سازی‌های لازم هر دو خواهر را از گودال خارج کردند، این دو خواهر که دچار مصدومیت شده بودند به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. همچنین عملیات ساعت 9:58 به پایان رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته