دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رونمایی از گنجینه شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست .
کد خبر : 1833

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در چهارمین روز از دهه فجر انقلاب ایران به همت بسیج دانشجویی شهرستان و بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب و با حضور سرهنگ پاسدار محمد وحدانی، فرمانده تیپ ۱۶ عاصف؛ خلیل سزیده رئیس دانشگاه، استادان و دانشجویان بسیجی گنجینه شهدای دفاع مقدس رونمایی شد.


خلیل سزیده در این مراسم با تبریک گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دانشگاه یک مکانی آموزشی است و این آموزش باید در همه حوزه‌ها فعالیت داشته باشد معرفی شهدا به نسل جدید از برنامه‌های اصلی دانشگاه است و ما باید رشادت‌ها و از خودگذشتگی های این عزیزان را به دانشجویان و نسل امروز انتقال دهیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب افزود: باید همه بدانند امروز اگه در آسایش و آرامش با داشتن تکنولوژی و علم فناوری در حال گذران زندگی هستیم همه به برکت خون شهدا بوده و باید حرمت خون شهدا پاس بداریم.


فرمانده تیپ۱۶ عاصف با تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجرانقلاب اسلامی فرصتی برای بیان اندیشه های امام خمینی (ره) است. حفظ حیثیت و آبروی انقلاب اسلامی و نظام بر همه واجب است و با انجام فریضه امربه معروف و نهی از منکر باید وظیفه پاسداشت خون پاک و مطهر شهداء را ارج نهیم.


وحدانی عنوان کرد: باید از این گنج نشسته بر زمین به خوبی استفاده کنیم و با یادآوری به جوانان نگذاریم به دست فراموشی سپرده شود تا نسلهای بعد نیز قدر این گنجینه های ماندگار را بدانند.


وی اظهار کرد: دهه فجرانقلاب اسلامی فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و تجدید بیعت با ولایت فقیه و شهدایی است که این انقلاب را به ثمر رسانده اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته