دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایش «وقایع اتفاقیه مفقودالپدر» به پردیس تئاتر تهران می‌آید

نمایش «وقایع اتفاقیه مفقودالپدر» به نویسندگی حسین آشوری و به کارگردانی مریم جلیلی از 16 خرداد ماه در تماشاخانه مشایخیِ پردیس تئاتر تهران اجرای خود را آغاز خواهد کرد.
کد خبر : 183291

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، نمایش «وقایع اتفاقیه مفقودالپدر» به نویسندگی حسین آشوری و کارگردانی مریم جلیلی از 16 خرداد ماه در تماشاخانه مشایخیِ پردیس تئاتر تهران و در ساعت 21 به روی صحنه می‌رود.


در خلاصه داستان این نمایش آمده است که در کشاکش انقلاب مشروطه، زندگی، عشق و آینده دختر خدمتکاری به نام نرگس فدای سرپرستی کودکی سر راه مانده می‌شود.


همچنین داود پژمان فر،سپیده دستینه ، سپهر سلیمی، هیراد محمدی ، مهری زندی، الهام معارفی و محمد علی میر قربانی به ایفای نقش می پردازند. عوامل دیگر عبارتند از سحر صنیعی مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه، آنیتا پاسبانی و نسیم حیاتی دستیاران کارگردان و طراح صحنه و لباس مریم جلیلی، موسیقی: علی نمازی ، طراح گریم آنیتا پاسبانی اجرای گریم آنیتا پاسبانی و محمد آشوری، طراح پوستر و بروشور رامین پهلوان حسینی ، مدیر صحنه سارا خوب بخت در این نمایش حضور دارند.


نمایش «وقایع اتفاقیه مفقودالپدر» به نویسندگی حسین آشوری و به کارگردانی مریم جلیلی از 16 خرداد ماه در تماشاخانه مشایخیِ پردیس تئاتر تهران و در ساعت 21 به روی صحنه می‌رود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته