دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1396 - 10:23

شیخ عیسی قاسم همچنان در حبس خانگی است

یکی از رهبران مخالف در بحرین اعلام کرد رهبر شیعیان بحرین در حبس خانگی است و تبعید اجباری او قابل قبول نیست.
کد خبر : 183275

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا از ایسنا، یکی از رهبران مخالف بحرینی که نامش را فاش نکرده است، در گفت‌وگو با شبکه المیادین هرگونه مذاکره رسمی با شیخ عیسی قاسم را برای تبعیدش از کشور رد کرد.


وی افزود: «دستگاه امنیت ملی از شیوه‌های وحشیانه در شکنجه افراد از جمله تجاوز جنسی به آن‌ها استفاده می‌کند.»


این چهره مخالف افزود: «سازمان امنیت ملی دستش را علیه فعالان و شهروندان باز گذاشته است.»


از سوی دیگر معترضان در بحرین یکی از پل‌های حیاتی منتهی به شهر عیسی و پایتخت منامه را در اعلام وفاداری به شهدای الفداء و پیروزی شیخ عیسی قاسم بستند.


نظام بحرین نیز حضور نظامی خود را در منطقه الدراز تقویت و آن را به یک پادگان نظامی تبدیل کرده است تا عرصه را برای شهروندان مقیم این منطقه تنگ کند.


شبکه اللؤلؤه گزارش کرد خودروهای نظامی و زرهی در دو نقطه در داخل و خارج از محله‌های مسکونی این منطقه مستقر هستند و محله حیدریه که منزل آیت‌الله عیسی قاسم در آنجا قرار دارد شاهد استقرار نیروهای کماندو و نیز حضور خودروهای نظامی و زرهی است که مانع از دسترسی کامل به اطراف میدان الفداء می‌شوند به طوری که خودروهای زرهی شش راه ورودی به میدان الفداء را بسته و در میدان الرمیله در مجاورت منزل آیت‌الله عیسی قاسم خودروهای نظامی و زرهی با استفاده از نور زیاد از طریق مولدهای برق مستقر شده‌اند.


خودروهای نظامی به‌طور مداوم در همه محله‌های مسکونی در داخل منطقه محاصره شده در حال گشت‌زنی هستند و حملات نیروهای کماندو و شبه‌نظامیان ماسک زده به منازل شهروندان از شش روز پیش ادامه دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته