دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری جلسه تودیع و معارفه مدیر تولید و فنی شبکه مستند سیما

با حضور مدیر شبکه مستند و رییس مرکز تولید و فنی سیما، جلسه تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید تولید و فنی  شبکه مستند برگزار شد.
کد خبر : 183247

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی شبکه مستند سیما، مراسم تودیع مهندس احسان محمدنژاد مدیر سابق و معارفه مهندس حمید بهادری مدیر جدید تولید و فنی شبکه مستند یکشنبه ۷ خرداد با حضور مجید شعبانپور رییس مرکز تولید و فنی سیما، سیدسلیم غفوری مدیر شبکه، دیگر مدیران و کارمندان شبکه مستند برگزار شد.


غفوری در این جلسه با اشاره به حضور کوشا و مجدانه محمدنژاد که از بدو تاسیس شبکه مستند به عنوان مدیر تولید فنی حضور داشته، مرحله پخش اچ دی را با موفقیت پشت سر گذاشته و چرخه فایل در شبکه را ساماندهی کرده است، برای او در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد. همچنین به مهندس بهادری خیرمقدم گفت.


شعبان پور نیز بیان کرد: شبکه مستند کار خود را از استودیویی در شرکت تکتا آغاز کرد و اکنون با وجود کمبود نیرو و امکاناتی که وجود داشته، فول اتوماسیون و اچ دی بودن آن باعث افتخار است. مهندس بهادری نیز با این حوزه بیگانه نیست و اطلاعات و اشراف کاملی در حوزه شبکه‌های نسل جدید دارد.


در این جلسه همچنین محمدنژاد از آغاز همکاری خود با شبکه مستند از اواخر سال ۸۹ تا به امروز یاد کرد و بهادری نیز از اعتمادی که برای سپردن این مسئولیت به او شده قدردانی و برای بهبود فعالیتها در آینده ابراز امیدواری کرد.


در پایان مدیر شبکه مستند گفت: امیدوارم با همیاری و تشریک مساعی همکاران، حضور مهندس بهادری در پیشبرد امور شبکه موثر بوده و شاهد ارتقا کیفیت آثار شبکه و آنتنی به روزتر باشیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه مستند
ارسال نظر
هلدینگ شایسته