دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1396 - 13:23
در گفت‌وگو با آنا؛

اکبر میثاقیان: نمی‌خواهم تا مرز سکته پیش بروم/ هنوز به توافق نهایی با سیاه‌جامگان نرسیده‌ام

سرمربی تیم سیاه‌جامگان گفت: به نحوی کار باید جلو برود که در لیگ هفدهم  تا مرز سکته پیش نروم.
کد خبر : 183039

اکبر میثاقیان درباره اینکه با باشگاه سیاه‌جامگان برای ادامه همکاری به توافق کامل رسید یا نه، به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «این روزها در حال گفت‌وگو با مدیران باشگاه هستم اما تصمیم نهایی را نگرفتم. البته دوست دارم در سیاه‌جامگان بمانم اما باید شرایط مهیا باشد تا بتوان به آینده امیدوار بود. من به تازگی از کلاس مربیگری حرفه‌ای که فدراسیون فوتبال گذاشته بود، به مشهد برگشته‌ام و برای همین هنوز جلسات رسمی با مدیرعامل باشگاه نداشته‌ام تا درباره آینده کاری‌مان ا هم صحبت کنیم.»


وی درباره اینکه هواداران مشهدی نگران این هستند که بار دیگر تیم‌شان در آستانه سقوط از لیگ برتر قرار بگیرد، اظهارداشت: «ما هم دنبال این هستیم که دیگر برای بقا نجنگیم. به همین دلیل به دنبال برنامه‌ریزی کاملا مدون و حساب شده‌ای هستیم که در هفته‌های پایانی اصلا نگرانی سقوط را نداشته باشیم. تردیدی نیست که در دو فصل گذشته که سیاه‌جامگان در لیگ برتر مانده هواداران تا مرز سکته پیش رفته‌اند و اگر امسال بار دیگر در منطقه سقوط قرار بگیریم قطعا خیلی از علاقه‌مندان به سیاه‌جامگان از جمله خود من سکته می‌کنم. برای همین به نحوی کار باید جلو برود که تا مرز سکته پیش نروم.»


او افزود: «سیاه‌جامگان تیمی خصوصی است که در چندین سال گذشته توسط خانواده عباسی گردانده شده است. به طور حتم آنها خیلی به فوتبال علاقه‌مند هستند که چندین سال است از جیب هزینه می‌کنند. برای همین هم به دنبال گرفتن اسپانسر هستند تا این فصل به مشکل مالی نخورند.»


سرمربی تیم سیاه‌جامگان ادامه داد: «به طور حتم مدیران تیم که این همه هزینه می‌کنند به این موضوع فکر کرده‌اند که فصل پیش دردسرهای مالی مانع موفقیت سیاه‌جامگان شد. من هم اعلام کرده‌ام که اگر بازیکن دغدغه مالی داشته باشد، نمی‌تواند در خدمت تیم باشد. شکی نیست که برای بار سوم در هفته آخر در لیگ برتر نمی‌مانیم. بنابراین باید مدیران تیم همه تلاش‌شان را بکنند. من روی واقعیت‌هایی که می‌بینم، یقین پیدا می‌کنم. به طور حتم وقتی بازیکنان به پول‌های قبلی‌شان برسند مشخص می‌شود باشگاه این فصل اهداف مهمی دارد.»


میثاقیان درباره استفاده از بازیکنان بومی هم گفت: «یکی از اهداف ما استفاده از بازیکنان خراسانی است و می‌خواهیم جوانان بومی را وارد تیم کنیم. البته هنوز زمان شروع تمرینات تیم مشخص نیست و مهم‌تر اینکه من هنوز به توافق نهایی با باشگاه نرسیده‌ام. بنابراین هنوز هیچ چیزی حتمی نیست.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته