دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1394 - 11:28
در گفت‌و‌گو با آنا

مهدی تارتار: بعید‌می دانم در صبا بمانم

سرمربی صبا قم گفت: باید به بازیکنان صبا افتخارکرد که با توجه به مشکلات فراوانی که داشتیم تا آخرین بازی شرافتمندانه بازی کردند.
کد خبر : 18299

مهدی تارتار با بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، گفت: «با وجود اینکه در نیم فصل دوم به صبا پیوستم اما یک نیم فصل پر دردسری را پشت سر گذاشتم. مشکلات مالی از همه نظر تیم ما را تحت فشار قرار داده بود. وعده‌هایی هم که مدیران باشگاه می‌دادند عملی نمی‌شد و این قضیه فضا را برای ادامه کار سخت‌تر می‌کرد. تیم ما با توجه به وضعیتی که داشت کار بسیار مهمی در لیگ امسال انجام داد. شاید هر تیم دیگری جای صبا بود به دسته پایین تر سقوط می کرد. به اعتقاد من که فصل بدی را سپری کردیم.»


وی در ادامه افزود: «مشکلات مالی‌ انگیزه بازیکنان را گرفته بود و آنها تلاشی برای کسب جایگاه بهتر نمی‌کردند. وقتی ادعا می‌کنیم که فوتبال‌مان حرفه‌ای شده‌ است نباید شاهد چنین مشکلاتی باشیم. متاسفانه در یک مقطعی هم جوی به راه انداختند که فوتبالیست‌ها پول های میلیاردی می گیرند، در صورتی که کذب محض بود. بازیکنان ما امسال پول رفت و آمد به تمرین را هم نداشتند.»


تارتار با اشاره به ضعف گلزنی صبا گفت: «در نیم فصل دوم به خاطر مشکلات مالی مجبور شدیم بهترین بازیکنانمان را از دست بدهیم. جدایی چند بازیکن هجومی صبا باعث شد تا با وجود ایجاد موقعیت‌های خوب، در زدن ضربات آخر مشکل داشته باشیم. در فوتبال امروز دنیا این بازیکنان کلیدی هستند که نقش تعیین کننده دارند که تیم ما از آن بی بهره بود.»


وی در خصوص ادامه همکاری اش با صبا نیز گفت: «با توجه به شرایطی که این تیم دارد بعید می دانم که با صبا ادامه دهم، مگر اینکه اتفاقات دیگری رخ دهد تا با تغییر شرایط امکان ادامه همکاری به وجود آید. کادر فنی یک تیم که نمی تواند به جای پرداختن به مسائل فنی تیمش هر روز وقتش را صرف حل مشکلات مالی بازیکنان کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته