دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1396 - 14:59
در گفت‌وگو با آنا؛

میرشاد ماجدی: استقلال نباید مالکیت توپ را به العین بدهد/ مشکل اصلی تیم ملی جوانان بیرون از زمین مسابقه بود

کارشناس فوتبال گفت: مالکیت توپ در زمین می‌تواند کار را برای استقلال مقابل العین دربیاورد اما اگر این اتفاق نیفتد دروازه استقلال باز می‌شود.
کد خبر : 182989

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط استقلال برای بازی برگشت مقابل العین گفت: «استقلال در بازی رفت حداقل کاری که باید می‌کرد را انجام داد و با یک گل پیروز شد. در بازی‌های رفت و برگشت پیروزی با یک گل نمی‌تواند تضمینی برای صعود باشد اما همین که در نبود چند بازیکن اصلی تیمش العین را شکست داد نتیجه خوبی تلقی می‌شود.»


وی ادامه داد: «استقلال در بازی برگشت باید تمام تمرکزش را روی گل نخوردن بگذارد و در ضدحملات بتواند دروازه العین را تهدید کند. اگر استقلال نتواند روی ضدحملاتش نتیجه نگیرد کار سخت می‌شود. مهمترین نکته در بازی برگشت مالکیت توپ است. مالکیت توپ در زمین می‌تواند کار را برای استقلال دربیاورد اما اگر بازیکنان استقلال مالکیت توپ را به العین بدهند مجبور هستند تا در مقابل آنها دفاع کنند و دفاع کامل مقابل این تیم باعث باز شدن دروازه استقلال می‌شود.»


ماجدی در مورد غیبت بازیکنانی مانند اسماعیلی و همچنین احتمال نرسیدن امید ابراهیمی به این بازی بیان کرد: «قطعا نبود بازیکنانی مانند اسماعیلی که در میانه میدان می‌توانست با دوندگی خودش خط هافبک العین را از کار بندازد کار را برای استقلال سخت می‌کند. اما در خبرها خواندم که نورافکن از کره جنوبی به امارات می رود تا استقلال را در این بازی همراهی کند. از طرف دیگر احساس می‌کنم اگر امید ابراهیمی به این بازی برسد خیلی از مشکلات استقلال در وسط میدان حل می‌شود.»


کارشناس فوتبال در ادامه در مورد حذف تیم ملی جوانان از رقابت‌ها گروهی جام جهانی گفت: «اول اینکه قرار نیست که هر تیمی از ایران وارد یک تورنمنت و آن هم رقابتی در سطح جام جهانی می‌شود از گروهش صعود کند. تیم‌های دیگر هم در سال‌های اخیر کار کردند و بیکار ننشستند. ما اگر مقایسه‌ای بین تیم 16 سال پیش که به جام جهانی رفت با تیم فعلی داشته باشیم متوجه می‌شویم که پیشرفت خوبی داشتیم. 16 سال پیش تیم ملی جوانان ما بدون گل زده و برد مسابقات را ترک کردند اما بازیکنان این دوره نمایش خوبی داشتند و به نوعی انتظارات را بالا بردند.»


وی ادامه داد: «من مشکل اصلی تیم ملی جوانان را از بیرون می‌دانم. دست پیروانی و کادرش و همچنین بازیکنان درد نکند که واقعا خوب به میدان رفتند اما آقایانی که مسئول کمیته‌های مختلف در فدراسیون هستند باید تلاش خودشان را دو برابر کنند. محمدرضا ساکت در حال حاضر همه کارهای تیم ملی را به دوش می کشد و تلاش زیادی برای همه تیم‌های ملی‌ می‌کند. اگر همه مسئولان کمیته‌ها مانند آقای ساکت کار کنند قطعا حال وروز بهتری نصیب فوتبال ما می‌شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته