دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1396 - 11:27

آخرین تلاش فدراسیون برای پایان دادن به تلاطم در روئینگ بانوان؛ جیونگا و فرزام فردا به توافق می‌رسند؟!

فردا جلسه ای در فدراسیون قایقرانی برگزار خواهد شد تا تکلیف نهایی تیم ملی روئینگ دختران با مربیگری افشین فرزام مشخص شود.
کد خبر : 182981

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، همه حاشیه های فدراسیون قایقرانی از زمان ورود جیوگانیک به ایران شروع شد؛ مسئولان قایقرانی که تصمیم گرفته بودند برای ارتقای سطح روئینگ مردان هدایت تیم را به یک مربی کارکشته قایقرانی بسپارند. جیونگانیک را از بین 20 مربی انتخاب کردند و او به ایران آمد. این مربی رومانی قول داد در بازی های آسیایی جاکارتا 3 طلا و 3 نقره برای ایران کسب کند اما در این بین شرطی برای فدراسیون گذاشت که تمامی حاشیه‌ها و درگیری ها از همین جا شروع شد و فدراسیون را با چالش جدی روبه رو کرد. جیوگانیک می خواست هدایت تیم دختران را هم برعهده بگیرد و افشین فرزام که مربی تیم روئینگ دختران بود را قبول نداشت و خواهان رفتن او از تیم ملی روئینگ بود.


موضوعی که البته فدراسیون به این راحتی آن را قبول نکرد و این درگیری و اختلاف به جایی رسید که جیوگانیک قصد رفتن از ایران را داشت اما با جلسه ای که در فدراسیون و مسئولان کمیته روئینگ داشت ویزای او برای چند روز دیگر تمدید شد و روز جمعه هم او به ارومیه رفت تا تمرین پسران روئینگ باز ایران را از نزدیک زیرنظر بگیرد اما هنوز اختلافات حل نشده است و این دو مربی همچنان رودروی هم هستند.


قرار است فردا (‌دوشنبه) جلسه نهایی در فدراسیون قایقرانی برگزار شود تا در مورد اختلاف نظر این دو مربی تصمیم نهایی گرفته شود.


افشین فرزام که یکی از مربیان مورد اعتماد فدراسیون قایقرانی است در گفت و گو با خبرنگار آنا درباره ادامه همکاری اش با تیم ملی روئینگ دختران گفت: «مرحله جدید اردوی تیم دختران از فردا آغاز می شود و ما بعد از یک هفته استراحت دوباره اردوی های خودمان را شروع می کنیم. اگر روئینگ بانوان در این چند سال اخیر موفقیتی به دست آورده است تنها به دلیل این بود که وارد مسائل حاشیه ای نشد و تنها تمرکز بر روی تمرینات حرف اول را می زد.»


وی در پاسخ به اینکه با جیونگا به تفاهم رسیده است یا خیر، اظهار کرد: «‌من از همان ابتدا به فدراسیون هم اعلام کردم آماده هر گونه تعامل هستم و مهم نتیجه گیری تیم است و نباید مسائل حاشیه ای باعث شود تیم از هدف خودش دور شود. من اصراری به اینکه در این شرایط با فدراسیون همکاری کنم ندارم و تابع نظر جمع هستم. اگرهم با جیونگا توافقی کرده اند من از آن اطلاعی ندارم و منتظرم تا با صادقی رئیس کمیته روئینگ جلسه ای داشته باشیم و در مورد وضعیت تیم تصمیم گیری کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته