دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تهران میزبان نمایشگاه بین المللی تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی، هتل‌ها و صنایع وابسته

نخستین نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی، فست فودها، هتل‌ها و صنایع وابسته با حضور ده‌ها شرکت و واحد صنعتی تولیدی و خدماتی داخلی و خارجی از ۱۹ تا ۲۲ آبان ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : 182976

به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط عمومی اتاق اصناف ایران،‌ در این نمایشگاه ده‌ها واحد‌های صنعتی، کارگاه‌ها و کارخانه‌ها و شرکت‌های خدماتی از استان و مناطق مختلف کشور، نوین‌ترین و جدیدترین تولیدات، تجهیزات، صنایع و خدمات مربوط به آشپزخانه‌های صنعتی، هتل‌ها و صنایع مرتبط با این حوزه را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.


همزمان با نخستین نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی، فست فودها، هتل‌ها و صنایع وابسته علاوه بر شرکت‌های داخلی، نمایندگانی از کشورهای ترکیه، کره جنوبی، آلمان، اسپانیا، چین و تایوان نیز تولیدات، خدمات و توانمندی‌های خود را ارائه می‌کنند.


گام گذاشتن در مسیر تحقق شعار سال (اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال) توسعه هتل‌ها و مراکز اقامتی، جذب سرمایه گذار در حوزه هتل‌ها و مراکز اقامتی، اشتغالزائی و آشنائی با جدیدترین روش‌های روز هتلداری و جذب توریسم برخی از اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی، هتل‌ها و صنایع وابسته است که در فضائی بالغ بر ۶ هزار متر مربع برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب