دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1396 - 13:59
قائم مقام باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با آنا؛

هیچ مذاکره‌ای با بازیکنان پرسپولیس نداشتیم/ کرانچار از نویدکیا مشورت می‌گیرد/ پشت سر سپاهان حرف زیاد است

مسعود تابش گفت: رضائیان، مسلمان و رفیعی بازیکنان خوبی هستند اما ما هیچ مذاکره‌ای با آنها نداشتیم.
کد خبر : 182951

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال سپاهان که همیشه جزء بهترین تیم‌های ایران بود در دو فصل گذشته نتوانست نمایش همیشگی خودش را داشته باشد و مهمترین نکته در مورد این تیم تغییر و تحولات زیادی است که طی دو سال اخیر روی نیمکت این تیم شاهد بودیم. فرکی، استیماچ، ویسی و در نهایت کرانچار مربیانی بودند که هر کدام در مقطع کوتاهی هدایت سپاهان را برعهده گرفتند ولی نتوانستند گره‌ای از کار این تیم باز کنند. اما داستان کرانچار با مربیان دیگر فرق می‌کند و این مربی در اواخر فصل قبل هدایت زردپوشان اصفهانی را برعهده گرفت و با نتایج خوبی که کسب کرد باعث شد که مسئولان این باشگاه با این مربی کار را ادامه دهند و هواداران سپاهان امیدوار هستند تا بار دیگر بتوانند با کرانچار به روزهای خوب فوتبالی خودشان برگردند.


مسعود تابش قائم مقام باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط سپاهان در دو فصل گذشته و دلایل ناکامی این تیم گفت: «سپاهان در دو فصل گذشته نتایج خوبی کسب نکرد و نتوانست در گرفتن جام‌های قهرمانی موفق عمل کند. البته ما در زمینه جوانگرایی و توجه به تیم‌های پایه بسیار خوب عمل کردیم و در این فصل شاهد بودیم که بازیکنان جوان زیادی از تیم‌های پایه وارد تیم بزرگسالان شدند و توانستند در لیگ درخشش خوبی داشته باشند. سپاهان در دو سال گذشته نتوانست با مربیانش به نتیجه برسد و به همین دلیل تغییروتحولات زیادی در تیم رقم خورد. منچستریونایتد هم 20 سال با فرگوسن کار کرد اما بعد از این مربی تاکنون مربیان زیادی روی نیمکت این تیم نشستند ولی نتوانستند تیم را مانند فرگوسن به قهرمانی برسانند.»


وی ادامه داد: «ما برای موفقیت در لیگ با کرانچار قرارداد دو ساله امضا کردیم و امیدواریم با این مربی و بازیکنان جوان و باتجربه‌ای که در تیم حضور دارند بتوانیم بار دیگر سپاهان را تبدیل به تیم اول ایران کنیم. من به آینده سپاهان خوشبین هستم بازیکنان مستعد و جوانی در تیم حضور دارند که سال‌ها می‌توانند در این تیم بدرخشند.»


تابش در رابطه با فعالیت سپاهان در نقل و انتقالات و جذب بازیکنان جدید در روزهای گذشته بیان کرد: «کرانچار بعد از اتمام لیگ لیست بازیکنان ورودی و خروجی را به باشگاه داد. ما هم سعی کردیم بتوانیم بازیکنانی که در لیست سرمربی تیم هستند را جذب کنیم و در مذاکره با چند بازیکن هم موفق بودیم و آنان با باشگاه قرارداد امضا کردند. البته چند بازیکن دیگر هم هستند که هنوز با آنها به توافق نرسیدیم و در حال مذاکره هستیم.»


وی در رابطه با پیشنهاد میلیاردی سپاهان به بازیکنانی مانند رضائیان، رفیعی و مسلمان گفت: «باشگاه سپاهان با هر بازیکنی که وارد مذاکره شود سعی می‌کند آنها را جذب کند. رضائیان، مسلمان و رفیعی بازیکنان خوبی هستند اما باشگاه هیچ مذاکره‌ای با آنها نداشت و ما خبر مذاکره سپاهان با این بازیکنان را از رسانه‌ها مطلع می‌شویم.»


تابش افزود: «در مورد باشگاه سپاهان همیشه حرف وحدیث زیاد است. ما یک باشگاه هستیم که در چندین رشته فعالیت می‌کنیم و بودجه‌ای که تصویب می‌شود برای همه تیم‌های ورزشی است. بودجه این فصل سپاهان هم مانند فصل گذشته تعدیل زیادی داشته است و سعی می‌کنیم با استفاده از بازیکنان جوان خودمان بتوانیم بودجه را کاهش دهیم.»


قائم مقام باشگاه سپاهان در مورد همکاری محرم نویدکیا به کادر فنی جدید افزود: «محرم هیچ قرارداد رسمی با باشگاه برای همکاری ندارد اما اگر کمکی از دستش برآید برای تیم انجام می‌دهد. کرانچار هم با نویدکیا در ارتباط است و در بعضی مواقع از او مشورت می‌گیرد و مشکلی بین سرمربی تیم و محرم نیست.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته