دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1396 - 09:22

معاون حقوقی سپاه: مستندات شفق پیرامون مالکیت تراکتور ارزش قانونى ندارد

پس از ارسال نامه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال به باشگاه تراکتورسازی پیرامون وضعیت مالکیت این باشگاه و تعیین مهلت یک هفته ای برای پاسخگویی، مستندات مالک این باشگاه توسط معاونت حقوقی سپاه پاسداران به فدراسیون فوتبال ارائه می‌شود.
کد خبر : 182925

به گزارش رسانه‌های دیگر آنا از فارس، پس از ارسال نامه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال به باشگاه تراکتورسازی پیرامون وضعیت مالکیت این باشگاه و تعیین مهلت یک هفته ای برای پاسخگویی، مستندات مالک این باشگاه توسط معاونت حقوقی سپاه به فدراسیون فوتبال ارائه می شود.


معاونت حقوقى سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستندات شفق را در سنوات گذاشته مورد بررسى قرار داده و آن را فاقد ارزش قانونى دانسته که این موضوع به وی نیز اعلام شده است. بر همین اساس باشگاه تراکتورسازی امروز طى نامه ای به معاون حقوقی سپاه خواستار پاسخ به ابهامات موجود در این خصوص شد.


جوابیه معاون حقوقى سپاه پاسداران به فدراسیون فوتبال بر مبنای مدارک و مستندات موجود، مالکیت مجموعه تراکتورسازی را اثبات می‌کند. همچنین بر اساس این مدارک مستندات عنوان شده از سوی ناصر شفق که مدعی مالکیت این مجموعه است فاقد ارزش قانونی بوده و قابلیت استناد ندارد.


جزئیات استدلال کارشناسان معاون حقوقی سپاه در این نامه تشریح شده و گفته می شود بر اساس مدارکی که به فدراسیون فوتبال ارائه شده، این ادعا فاقد ارزش قانونى است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته