دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«کبوتری ناگهان» به عمارت مسعودیه می‌رود

نمایش «کبوتری ناگهان» نوشته محمد چرمشیر و به کارگردانی سجاد امیر مجاهدی از شنبه 2 تا 8 خرداد ماه در هجدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی و از 9 تا 24 خرداد ماه اجرای عموم خواهد داشت.
کد خبر : 18284

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از مدیر روابط عمومی این گروه، نمایش «کبوتری ناگهان» نوشته محمد چرمشیر و کارگردانی سجاد امیر مجاهدی هر شب ساعت 20 میزبان علاقه‌مندان در عمارت مسعودیه می‌شود.


مهرنوش ستاری، سحر صنیعی، مهتاب امین الرعایا، نازنین اکبری، عطیه ترابی، فائزه یادگاری و نیکان سادات راست قلم در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.


سایر عوامل دیگر عبارتند از: سمانه احمدی مطلق (طراح لباس)، علی پویا قاسمی (طراح صحنه)، یاسین ذاکر (طراح نور)، دستیار و برنامه ریز، طراح پوستر و بروشور (مهرنوش ستاری)، زهره صفی نور( عکاس)، شیدخت نقیب زاده (مدیر روابط عمومی).


نمایش «کبوتری ناگهان» به کارگردانی سجاد امیر مجاهدی از 2 تا 8 خرداد در جشنواره تئاتر دانشگاهی و از 9 تا 24 خرداد اجرای عموم دارد.


این نمایش هر شب ساعت 20 در عمارت مسعودیه واقع در خیابان بهارستان، خیابان اکباتان به روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان برای رزرو و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته