دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1396 - 16:09

صادقی نایب‌رئیس بانوان فدراسیون والیبال شد/ مایدا از ایران می‌رود؟

سرمربی سابق تیم‌های ملی به عنوان نایب‌رئیس بانوان فدراسیون والیبال انتخاب شد.
کد خبر : 182825

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، زهره میرسپاسی نایب رئیس فدراسیون والیبال چند وقت پیش به دلیل نادیده گرفتن بانوان در فدراسیون والیبال از سمت خود استعفا داد. بعد از استعفای میرسپاسی محمدرضا داورزنی سرپرست فعلی فدراسیون والیبال برای انتخاب نایب‌رئیس بانوان با فریبا صادقی وارد مذاکره شد.


صادقی که سال گذشته با تیم ذوب‌آهن در مسابقات لیگ شرکت کرده بود از امروز به عنوان نایب رئیس فدراسیون بانوان در فدراسیون فعالیت می‌کنند ضمن اینکه او در رده‌های مختلف ملی هم هدایت تیم بانوان را برعهده داشته است. حالا با انتخاب صادقی به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال باید در مورد وضعیت سرمربی تیم ملی و انتخاب دوباره مایدا چیچیچ تصمیم گیری شود.


صادقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره برنامه های خود گفت: «‌من امروز این پست را قبول کردم و هنوز در مورد برنامه های بانوان با داورزنی جلسه ای نداشتم اما در حال حاضر اهم برنامه های ما انتخاب سرمربی تیم ملی بانوان را انتخاب کنیم و در مورد مایدا چیچچ باید تصمیم گیری کنیم.»


صادقی در پاسخ به اینکه مربی خارجی در شرایط فعلی مورد نیاز تیم بانوان است یا خیر، اظهار کرد: «‌برای انتخاب سرمربی تیم ملی داورزنی هم گزینه خارجی و هم داخلی را مدنظر دارد و هنوز تصمیمی راجب آن نگرفته ایم. اما به عنوان مربی و کسی که سال ها در تیم بانوان حضور داشته و پتانسیل بانوان ایران را می شناسم به نظرم باید مربی برای تیم بانوان روی کار بیاید که از نظر فنی در سطح بالایی باشد و کارنامه قابل قبولی داشته باشد. ما نباید منکر کارهای مثبت مایدا چیچیچ شویم اما تمامی کارهای او از طریق مربی داخلی هم انجام می شود.»


انتهای پیام/

برچسب ها: فریبا صادقی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته