دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایشگاه «X-زیست» آغاز به کار کرد

گالری Ag با افتخار اولین نمایشگاه انفرادی محمد حسن زاده و احمد مرادی را با عنوان «X-زیست» برگزار می‌کند.
کد خبر : 182793

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط‌عمومی گالری، گالری Ag از روز جمعه ۵ خرداد ماه ۹۶ میزبان نمایشگاه آثار محمد حسن زاده و احمد مرادی با عنوان «X-زیست» و رونمایی از کتاب با همین عنوان خواهد بود. نمایشگاه «X-زیست» با تمرکز بر موضوع مرز و مهاجران غیرقانونی، زیبایی شناسی خلق شده از طریق دستگاه های ردیاب مرزی را به نمایش می گذارد:


با وجود ادعاها در مورد کم رنگ شدن نقش مرزها و کاهش قدرت دولت-ملت ها در عصر جهانی شدن، در سال های اخیر نه تنها از اهمیت مرزها کاسته نشده بلکه شاهد تاکید روزافزونی بر سیاست جداسازی جمعیت ها و مرز بندی هویتی «خودی» در مقابل «خارجی» هستیم. در این بین، پیشرفت های تکنولوژیک نقش بسزایی در کنترل مرزها و جلوگیری از ورود پناهجویانی بازی کرده است که مرزها را برای یافتن سرزمین های امن پشت سر می گذارند. آثار این نمایشگاه بر اساس مسیرهای که پناهجویان برای ورود به کشورهای غربی انتخاب می کنند، به دو بخش مجزای مهاجرت زمینی و دریایی تقسیم شده است.


محمد حسن زاده فارغ التحصیل رشته هنرهای تصویری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و احمد مرادی دانشجوی دکترای انسان شناسی اجتماعی با گرایش رسانه های تصویری در دانشگاه منچستر است. این نمایشگاه تا روز جمعه ۲ تیر ماه ۹۶ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری Ag به‌نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از چهار راه پارک وی، خیابان پسیان، شماره ۳ ادامه دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: عکس نمایشگاه
ارسال نظر
قالیشویی ادیب