دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

میزبانى «پپرونى براى دیکتاتور» از بیش از ٢٩ هزار نفر

نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» به کارگردانی علی احمدی و تهیه کنندگی خسرو احمدی که پیشتر در تماشاخانه ایرانشهر و اکنون به مدت دو ماه در تماشاخانه پالیز به روى صحنه است ، با رکورد شکنى دیگرى تا ١٢ خرداد ماه به روى صحنه مى رود.
کد خبر : 182788

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومى این نمایش، نمایش «پپرونى براى دیکتاتور» طَی دو دوره اجرا تاکنون میزبان بیش از ٢٩ هزار مخاطب بوده و در ماه رمضان در دو اجرا میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.


پپرونی برای دیکتاتور براساس فیلم فرانسوى به نام «اسم»، نویسنده: ماتیو دولاپرت، الکساندر دولاپتولیر/کارگردان: اکساندر دولاپتولیر توسط علی احمدی بازنویسی شده است بازیگرانى چون علی احمدی، نسیم ادبی، سوگل قلاتیان، پژمان جمشیدی، خسرو احمدی، محسن کیایی و فریده سپاه منصور (به صورت ویدیویی) در آن به ایفاى نقش مى‌پردازند.


همچنین از دیگر عوامل این اثر می توان به طراح صحنه امیر سرافرازیان ، طراحان لباس سارا یحیایى و نسیم تقى پور، مدیر تولید و دستیار کارگردان سجاد باقرى، منشى صحنه یاس سنجرى، مدیران صحنه میثم مرادی و ابولفضل ابهر، عکاس محسن کرمانى، مدیریت پروژه تبلیغاتى آریان امیرخان و على احمدى، مدیرتبلیغات علیرضا حسینى و فرید حسینى، مشاور رسانه‌ای و روابط عمومى سارا حدادی ( مکث )، مدیریت متریال تبلیغات فرشید عسگرى نیز اشاره کرد .


این اثر که از ١٦ فروردین اجرای خود را در سالن ١ تماشاخانه پالیز آغاز کرده تا١٢ خرداد ماه هر روز حتى شنبه ها در دو اجرا به روى صحنه مى‌رود‌.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته