دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1394 - 10:01
نعیمی در گفت‌وگو با آنا:

جلسه امروز فراکسیون رهروان با حضور وزیر کشاورزی برگزار شد/ تأکید بر مدیریت منابع آبی

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت، گفت: اعضای فراکسیون رهروان ولایت امروز میزبان وزیر جهاد کشاورزی بودند و خواستار حمایت جدی این وزارتخانه از تولید داخلی محصولات کشاورزی و خرید تضمینی برخی محصولات کشاورزی داخلی شدند.
کد خبر : 18267

صفر نعیمی‌رز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره جلسه امروز فراکسیون رهروان ولایت، اظهار کرد: جلسه امروز با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد که محمود حجتی در این نشست گزارشی از عملکرد این وزارتخانه و وضعیت آب و کشاورزی در کشور ارائه کرد.


به گفته سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت، در جلسه امروز موضوع تأمین آب کشاورزی و توسعه فناوری‌های نوین و برنامه‌های وزارتخانه برای حمایت از گندم‌کاران مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان خواستار همکاری وزارت جهاد کشاوری و وزارت نیرو برای جلوگیری از هدررفت منابع آبی کشور شدند.


وی افزود: وزیر کشاورزی اعلام کرد که با توجه به بودجه‌ای که مقام معظم رهبری به بخش کشاورزی و کنترل مهار آب‌های مرزی اختصاص داده است، دولت مدیریت منابع آب را آغاز کرده است.


نماینده آستارا در مجلس خاطرنشان کرد: همچنین اعضای فراکسون خواستار حمایت جدی وزارت جهاد کشاورزی از تولید داخلی محصولات کشاورزی و خرید تضمینی برخی محصولات کشاورزی داخلی شدند و تإکید کردند که به دلیل تولید مناسب سیب و پرتقال در کشور، واردات این دو محصول ممنوع شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته