دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1394 - 09:42
در گفت‌و‌گو با آنا

مجید جلالی: سایپا می‌تواند فصل آینده در لیگ بزرگی کند/ چند روز دیگر تکلیفم مشخص می‌شود

سرمربی مستعفی سایپا گفت : حتی اگر مدیر عامل باشگاه با استعفای من موافقت کند این تیم آنقدر خوب بسته شده که می‌تواند فصل آینده در کورس قهرمانی باشد.
کد خبر : 18253

به گزارش خبرنگار ورزشی‌ خبرگزاری آنا، شایعه پیوستن علی دایی به سایپا با استعفای مجید جلالی در هفته 28 لیگ برتر قوت گرفت، سرمربی سایپا در خصوص ادامه همکاری با سایپا به خبرنگار ورزشی « آنا» گفت: «هنوز مدیران سایپا درخصوص استعفای من تصمیم گیری نکرده‌اند . چند روز پیش با رضایی مدیر عامل باشگاه نشستی داشتم و در این خصوص با او صحبت کردم. با توجه به اتمام مسابقات لیگ تا چند روز دیگر تکلیفم مشخص می‌شود.»


وی در ادامه افزود: «با وجود اینکه نمی دانم آینده من با سایپا به کجا خواهد رسید، اما به این تیم امیدواری زیادی دارم. با توجه به نفراتی که از تیم های پایه جذب کرده‌ام مطمئنم فصل آینده سایپا در جمع تیم های بالای جدول برای کسب سهمیه آسیا خواهد بود. ما این فصل در امتداد هدف‌گذاری که کرده‌ بودیم لیگ را خیلی خوب به پایان رساندیم. تقریبا هم به اهدافی که داشتیم رسیدیم. با چنین شرایطی فصل آینده چه باشم چه نباشم سایپا می‌تواند در لیگ بزرگی کند.»


جلالی در ادامه گفت: «در فصلی که گذشت سه بازیکن از تیم‌های پایه که برای اولین بار بود در لیگ برتر بازی می‌کردند را به جمع بازیکنان سایپا اضافه کردم. همین سه بازیکن نیز از سوی کارلوس کی روش به اردو تیم ملی دعوت شدند. البته سایپا جوان‌های دیگری هم داشت که می توانستند در فهرست سرمربی تیم ملی قرار بگیرند.»


وی ادامه داد: «تیم سایپا علاوه بر این سه بازیکن، چند بازیکن در تیم امید و حتی تیم ملی جوانان دارد. حضور این تعداد ملی پوش است که از سایپا تیمی ساخته که می توان از او توقع حضور در جمع سه تیم بالای جدول را در فصل آینده داشت. سایپا حتی می تواند الگوی خوبی برای سایر تیم ها باشد، تیم هایی که به دنبال سازندگی هستند و می خواهند به فوتبال ملی ما کمک کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته