دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1394 - 09:43

حیات یک سازمان به پویایی و نشاط روابط عمومی آن بستگی دارد

مدیر روابط عمومی واحد بابل عنوان کرد: امروزه در دنیا مفاهیم فناوری اطلاعات و ارتباطات یکی از مهم‌ترین تکنولوژی است که نقش اساسی و بسزایی در حیات یک سازمان دارند.
کد خبر : 18251

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، عباس ولی‌پور افروزی با تبریک فرا رسیدن عید مبعث رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) تبریک به همه مدیران پر تلاش عرصه علم، هنر، اندیشه و اطلاع رسانی و روابط عمومی‌های سراسر کشور به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه حیات یک سازمان را در پویایی و نشاط روابط عمومی دانست و گفت: روابط عمومی‌ها باید از فضای فراهم شده مجازی استفاده بهینه کنند.


وی با بیان این مطلب که اطلاع رسانی یک مقوله بسیار ظریف و سنجیده محسوب می‌شود، ادامه داد: روابط عمومی موفق و مثبت نگر، باید با تولید خبر و محتوا بتواند در گرایش افکار عمومی نقش اساسی داشته باشد.ایجاد انگیزه، داشتن سایت خبری متنوع، پویا، شفاف و برنامه‌های جذاب و پر مخاطب بهترین نوع فعالیت در حوزه روابط عمومی است.


ولی‌پور افروزی با توجه به اینکه روابط عمومی سخنگوی هر سازمانی محسوب می‌شود، افزود: روابط عمومی کاری بسیار مهم و مقدسی است که اساس آن احترام گذاشتن به مردم و کار نیکو کردن است.روابط عمومی رکن اصلی سازمان و ترکیبی از علم، هنر است که همیشه در سازمان خود هنرنمایی می‌کند.


مدیر روابط عمومی واحد بابل اظهار کرد: از آنجائی که مخاطبین اصلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل قشر فرهیخته جامعه محسوب می‌شوند، ضرورت دارد به حقوق افکار عمومی احترام گذاشته و سمت و سوی درست به آنها نشان داده شود.


وی مردم داری، مردم‌شناسی و مردم‌یابی را در راستای کمک به اثربخشی سازمان دانست و اعلام کرد: روابط عمومی دانشگاه واحد بابل این آمادگی را دارد که هر گونه انتقاد و پیشنهاد سازنده را در راستای پیشبرد اهداف بلند دانشگاه بکار گیرد.


ولی‌پور افروزی نصب تلویزیون شهری در محوطه دانشگاه، تابلوی دیجیتالی و ارسال پیامک از طریق سامانه پیامکی در راستای اهداف دولت الکترونیک و انعکاس هر نوع اخبار به صورت آنلاین، به روز رسانی خبر‌های دانشگاه از طریق سایت www. baboliau. ac. ir، ارسال رویدادهای علمی و پژوهشی و فرهنگی و خبر به خبرگزاری آنا و روزنامه فرهیختگان و چاپ خبرنامه داخلی به صورت گاهنامه را از اقدامات روابط عمومی عنوان کرد.


مدیر روابط عمومی واحد بابل با تشکر از مسئولان این دانشگاه به خاطر توجه ویژه و اهمیت و ارج نهادن به نقش و جایگاه روابط عمومی، تحقق اهداف والا و مقدس دانشگاه آزاد اسلامی را یادآور کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته