دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1396 - 11:42

قدردانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور از رئیس واحد کرمانشاه

جانشین سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه به دلیل برگزاری و حمایت از اجرای برنامه راهیان نور قدردانی کرد.
کد خبر : 182424

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در متن لوح قدردانی سردار سرتیپ علی فضلی آمده است:


«برادر گرامی جناب آقای دکتر نوذر قنبری


رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه


خدمت به زائران امام‌زادگان عشق، اصحاب قائم عصر غیبت و احیاءگر اسلام ناب محمدی(ص)، حضرت امام خمینی(ره) موهبتی الهی است که به برگزیدگانی از آن متنعم خواهند شد؛ شهدای عزیزی که همچون ستارگانی می درخشند تا روشنی بخش طریق هدایت شوند.


اردوهای راهیان نور، سندی افتخارآمیز و ادای دین نسبت به شمع‌های روشنی بخش محفل بشریت، مجاهدان سرو قامت 8 سال دفاع مقدس، شهدای عزیز و والامقامی است که عزت و سربلندی این ملت را ابدی ساختند.


به فضل الهی و مدد ارواح طیبه شهدا و با تاسی از فرامین مقام معظم فرمانده کل قوا؛ گام های موثر، ارزشمند و ماندگاری در راستای ترویج معارف بلند سنگرداران جبهه توحید و حافظان دین خدا برداشته اید.


لذا از باب فرموده شریف "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" تلاش‌های مجاهدانه جنابعالی و همکاران محترم را در این جهاد فرهنگی ارج نهاده و توفیقات روزافزونتان را در تحقق آرمان های والای شهدای گرانقدر و امام شهیدان(ره) و نیز منویات ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسئلت دارم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته