دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد

تدوین گزارش قراردادهای سرمایه‌گذاری خارجی/ اتمام کارهای نیمه تمام در سه ماهه پایانی

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت : در سه ماهه باقیمانده تا پایان کار دولت یازدهم، با تمام قدرت اتمام کارهای نیمه تمام را در دستور کار خود قرار می دهیم.
کد خبر : 182422

به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا نعمت زاده با تاکید بر لزوم پیشبرد برنامه‌های دولت یازدهم حتی در ماه مبارک رمضان، گفت: گزارش مواردی که تا پایان کار دولت در استان‌ها انجام پذیرد مانند گزارش قراردادهای سرمایه‌گذاری خارجی و میزان اخذ تسهیلات از صندوق توسعه ملی باید تدوین و مشخص شود.


وی ضمن درخواست از استان‌ها جهت اعلام طرح‌های تکمیل شده و به مرحله بهره‌برداری رسیده تا پایان دولت نیز افزود: استان‌ها طرح‌هایی را که می‌توانند در قالب برنامه اقتصاد مقاومتی در بخش‌های مختلف اجرا کنند، اعلام دارند؛ همچنین مدیران سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، اقداماتی را که باید تا پایان دولت یازدهم انجام پذیرد، اعلام کنند.


نعمت‌زاده با تاکید بر لزوم دنبال کردن کارها به نحو احسنت در سه ماهه پایانی دولت تصریح کرد: با تمام قدرت اتمام کارهای نیمه تمام را در دستور کار خود قرار می‌دهیم.


در ادامه این نشست مدیران با بیان مشکلات خود به بحث و تبادل نظر روی مسائلی از جمله پرداخت تسهیلات به واحدهای بالای 100 نفر و کمبود سرمایه در گردش واحدها، موضوع استفاده از ظرفیت کامل کارخانجات، وحدت رویه بانک‌ها در استمهال بدهی واحدها ، موضوع مشکلات واحدها با محیط زیست، حمایت از واحدهای دانش‌بنیان ، اتخاذ تسهیلات ویژه به واحدها و همچنین اصلاحات قانون لغو موانع تولید پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته