دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1396 - 11:07
در گفت‌وگو با آنا؛

عباسی: شفق اسناد مهمی مبنی بر مالکیت باشگاه تراکتورسازی دارد/ آجورلو آخرین آگهی تغییرات را منتشر کند

مدیرعامل سابق تراکتورسازی گفت: مطمئن هستم که اگر شفق پیگیر باشد و مالکیت باشگاه تراکتورسازی به او واگذار نشود، او می تواند از طریق فیفا شکایت کند.
کد خبر : 182421

سعید عباسی در خصوص اینکه ناصر شفق ادعا کرده که مالک باشگاه تراکتورسازی است، به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «این مسئله در زمان مدیرعاملی من در باشگاه تراکتورسازی مطرح شد و تا آنجایی که می‌شد این موضوع را پیگیری کردم اما آقای شفق از اسنادی حرف زده بود که من در باشگاه آنها را پیدا کردم. او مدعی بود که اسناد در اختیار خودش است و تا آنجایی که من اطلاع دارم هم ادعای او سندیت دارد.»


وی افزود: «دوستانی که ادعای شفق را باور ندارند حق دارند چون این اسناد در باشگاه تراکتورسازی موجود نیست. علت آن هم این است که این اسناد یا گم شده و یا اینکه از بین برده شده است. ولی آن اسنادی که من دیدم و در احتیار شفق است مالکیت او بر باشگاه را محرز می‌کند. مطمئن هستم که اگر شفق پیگیر این موضوع باشد و مالکیت باشگاه تراکتورسازی به او واگذار نشود، او می تواند از طریق فیفا شکایت کند و در صورت عدم توجه فدراسیون فوتبال بحث تعلیق هم به‌وجود می‌آید؛ اگر چه شفق با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال جلسات خوبی داشته است.»


مدیرعامل سابق تراکتورسازی درباره برکناری‌اش از هیات مدیره این باشگاه بیان داشت: «این برکناری سندیت ندارد و قابل قبول نیست. من سال گذشته به همراه آقایان کوهی و الیاسی از هیات‌مدیره استعفا دادیم و دوستان پس از یک سال جلسه هیات‌مدیره را برگزار کردند و با استعفای یک نفر از اعضا موافقت کردند. آن هم در شرایطی که رئیس هیات مدیره تصمیم به برکناری من گرفته است و این کار قانونی نیست چون این مجمع باشگاه است که می‌تواند با استعفای یکی از اعضای هیات مدیره موافقت کند و رئیس هیات مدیره توانایی انجام چنین کاری را ندارد.»


عباسی تاکید کرد: «من پیش از این هم اعلام کردم که برای آنکه یک کار اداری رسمیت پیدا کند باید در روزنامه رسمی کشور درج شود. الان هم آجورلو برای آنکه اذهان عمومی روشن شود آخرین آگهی تغییرات ثبت شرکت‌ها درباره شرکت فرهنگی ورزشی تراکتورسازی مندرج در روزنامه رسمی کشور را در اختیار همگان قرار دهد تا مشخص شود که توانایی انجام چنین کاری را دارد. من مطمئن هستم که اگر ناصر شفق پیگیر موضوع مالکیت باشگاه باشد احتمالا تغییرات مهمی را در هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی شاهد خواهیم بود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته