دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1396 - 12:31

برگزاری جشن الفبای دانش آموزان پایه اول دبستان دخترانه سما زاهدان

جشن الفبا دانش آموزان پایه اول دبستان دخترانه سما باحضور مسئولان و آموزگار و دانش آموزان در تالار علامه علامه حلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار شد.
کد خبر : 182342

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان سیستان و بلوچستان در مراسم جشن الفبا دانش آموزان پایه اول دبستان دختران سما زاهدان اظهار کرد: «در آسمان زندگی هر انسانی، کلاس اول ابتدایی مانند خورشیدی است که همیشه می درخشد چرا که در این سال الفبای دوست داشتن را یاد می گیرد و با قلم آشنا می شود.


محسن حیدری نسب افزود: «هدف از برگزاری این جشن تبریک گفتن به دانش آموزان و آموزگاران پایه اول است که با سختی و تلاش به این مهم نائل آمدند.»


زهرا پوته آموزگار پایه اول دبستان دخترانه سما زاهدان نیز خطاب به دانش آموزان گفت: «روزی که در باغ مدرسه جوانه زدی، الف قامتت آن قدر ضعیف و شکننده بود که شاخ و برگ‌های علم جرات نمی‌کردند روی شاخه‌هایت لانه بسازند آن روز نمی‌دانستم چشمان معصومت غریبانه کلمات را می‌نگرد. آیا روزی به چلچراغ دانش روشن خواهد شدیا نه. امّا هر روز که می‌آمدی. من شکفتن جوانه‌های جدیدی را در تو، به تماشا می‌نشستم و در دشت سرسبز نگاهت عشق را نظاره می‌کردم و امروز که نیلوفری زیبا در باغ مدرسه شده ای امیدوارم که الفبا را آموخته باشی.»


این مراسم همراه با برنامه های متنوع سپاس پایه اول، نمایش حروف الفبا، قدردانی از دانش آموزان، اجرای نمایش و سرود و اهدای جوایزی درباره تلاش یکساله در فراگیری الفبا و توزیع کیک جشن الفبا به کار خود پایان داد.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته