دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«چل گیس» به حسین کیانی تقدیم شد/ حسین کیانی: «چل گیس» با هویت یابی و جست‌وجوی گمشده‌ای فراموش‌شده آغاز شد

نمایش «چل گیس» به نویسندگی و کارگردانی حسین جمالی از روز سه شنبه دوم خرداد ماه با تقدیم اولین اجرا به حسین کیانی در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر آغاز کرد.
کد خبر : 182338

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومى گروه، نمایش «چل گیس» به نویسندگی و کارگردانی حسین جمالی بر اساس ایده‌ای از علی و هدایت هاشمی و بازی بهناز نادری، فربد فرهنگ، وحید نفر، مسیح کاظمی، یلدا عباسی، مجید رحمتی و آرش غلام آزاد سه شنبه دوم خرداد ماه با تقدیم اجرا به حسین کیانی نویسنده و کارگردان تئاتر در تالار چهارسو تئاتر شهر آغاز شد.


حسین کیانى، نمایشنامه نویس و کارگردان در خصوص این نمایش چنین عنوان کرد: دوم خرداد، سالروز آغاز اصلاحات در ایران، روزی که در خاطره نسل دهه پنجاه‌ای فراموش‌ناشدنی است، نمایش ارزشمند و ایرانى «چل گیس» که سعی می‌کند با هویت‌یابی و جست‌وجوی گمشده‌ای که سال‌هاست فراموش کردیم و یا رنگ کدورت گرفته آغاز شد.
وى در ادامه خاطر نشان کرد : «فکر می‌کنم آغاز این نمایش با روزگاری که اصلاحات دوباره زنده شده و راه‌ش را ادامه می‌دهد، مناسبت خوبی است و من امیدوارم با ویژگى‌هاى تماشاگرپسند وزینی که دارد و لحظات خوب را برای مخاطب ایجاد می کند بتواند روزهای خوبى را سپری کند.


عقیل تقی زاده مدیرتولید و برنامه ریز، اشکان شهروزی دستیار کارگردان، محمدزمان وفاجویی مدیر و مشاور اجرا، مایکل تیوا آهنگساز و تنظیم کننده، پگاه ترکی طراح لباس، پژواک سراج طراح پوستر، شاهین رحمانعلی طراح نور، بهمن صنیعی طراح گریم، مهراد ابوالقاسمی طراح صدا و فضا سازی، امین همیالی نوازنده گیتار، مایکل تیوا نوازنده فلوت و سنتی سایزر، علی المعی نوازنده سازهای کوبه ای و افکت ها، سارا حدادی مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی( مکث) ، امیر قالیچی ها مدیر تبلیغات مجازی( تئاتر بازها )، گوانمهر اسماعیل پور مشاور نمایشنامه، فرشید ایوبی نژاد عکاس، غزل زارعی دستیار لباس و آرش پاشایی ساخت دکور عوامل اجرایی این اثر نمایشی هستند.


نمایش «چل گیس» به نویسندگی و کارگردانی حسین جمالی هر روز غیر از شنبه ها ساعت ٢١ در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به صحنه مى روز علاقه‌مندان مى‌توانند با مراجعه به سامانه تیک ٨ یا گیشه تیاتر شهر به دیدن این اثر بنشینند .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته