دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1396 - 14:52
کوتاه از واحدهای خوی، رامسر و مرودشت

از برگزاری کوهپیمایی واحد خوی تا برگزاری دو کارگاه آموزشی در رامسر و مرودشت

کوهپیمایی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی خوی به مناسبت گرامیداشت سی و دومین سالگرد راه اندازی این واحد برگزار شد.
کد خبر : 182292

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به مناسبت گرامیداشت سی و دومین سالگرد راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی و در راستای تعمیم وتوسعه فرهنگ ورزش همگانی در بین اعضای خانواده بزرگ دانشگاه ازاد اسلامی به منظور سلامتی و ایجاد روحیه نشاط وشادابی، همایش کوهپیمایی با شرکت کارکنان، دانشجویان و استادان و اعضای تیم کوهنوردی این دانشگاه در کوه های منطقه قطور این شهرستان برگزار شد.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی در سال 1364 با پذیرش 195 دانشجو در هنرستان شهید رجائی شروع به فعالیت کرد. امروزه این دانشگاه به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با121نفرعضو هیات علمی تمام وقت و نیمه وقت و بورسیه دکترا، 117 نفر پرسنل اداری، 50000 متر مربع فضای آموزشی، 265280 متر مربع سایت دوم دانشگاه، 5000 مترمربع مزارع تحقیقاتی، ساختمان سلف سرویس بازیربنای 2900مترمربع و ساختمان تحصیلات تکمیلی که با زیر بنای 6145 متر مربع در چهار طبقه شامل 25 کلاس، کتابخانه، آمفی تئاتر، آزمایشگاه و سایت کامپیوتری هستند، 120 رشته مصوب از مقطع کاردانی تا کارشناسی، 42 رشته کارشناسی ارشد، 4 رشته در مقطع دکتری و بیش از 5000 دانشجو بوده و دو مرکز آموزشی قره ضیاء‌الدین و سمای نیز زیر نظر آن فعالیت می‌کنند.


کارگاه آموزشی ارتقای فرهنگ نشاط و امید به زندگی در واحد رامسر


به همت دفتر توانمندسازی و آموزش های کاربردی واحد رامسر کارگاه آموزشی ارتقای فرهنگ نشاط و امید به زندگی ویژه کارکنان با تدریس حجت الاسلام دکترعلی راستگو در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد.


حجت الاسلام راستگو در این کارگاه درباره شادمانی و عوامل موثر بر آن، آشنایی با عوامل تعیین کننده امید به زندگی، آشنایی با راهکارهای پیاده سازی موفق نشاط، ایجاد قدرت غلبه بر ترس و ناراحتی‌های زندگی، تاثیرگذاری عوامل محیطی و اجتماعی و استفاده از دستاوردهای علمی روز دنیا مطالبی را ارائه کرد.


همچنین به مناسبت سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی و آزادسازی خرمشهر و روز جانباز در مراسمی از دانشجو و جانباز70 درصد، حسن مقیمی تجلیل شد.


مقیمی در این مراسم از ابتدای اشغال تا آزادسازی شهرخرمشهر، عملیات بیت المقدس و رشادت های رزمندگان خاطراتی را برای حضار بیان کرد.


برگزاری کارگاه آموزشی نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در واحد مرودشت


کارگاه آموزشی نشریات دانشجویی ویژه مدیر مسئولان، سردبیران و کارشناسان نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به میزبانی واحد مرودشت برگزار شد.


در ابتدای این کارگاه حجت الاسلام ولی اله رحیمی مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، با خیرمقدم وگرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و با آرزوی بهره‌مندی از این دوره برای شرکت کنندگان، با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، نکاتی را دراین زمینه یادآور شد.


در این کارگاه مباحثی مربوط به نشریات دانشجویی اعم از نحوه نگارش مطالب، قوانین کسب مجوز و لغو احتمالی مجوز، اخلاق و حقوق نشریات و موضوعات مرتبط با نشریات دانشجویی از سوی مدرس دوره استاد سیروس رومی ارائه شد.


ظاغر کارشناس مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس هم در این کارگاه حضور داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته