دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1396 - 10:06
دکتر نوریان در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی

امروز جوانان با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس، در سنگر علم و دانش به دنبال تحقق آرمان‌های انقلاب هستند

دویست و نهمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی روز گذشته به ریاست دکتر علی‌محمد نوریان، سرپرست  دانشگاه و با حضور معاونان و سایر اعضا در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 182272

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، علی‌محمد نوریان در ابتدای این جلسه با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای دفاع مقدس را گرامی داشت.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: «سوم خرداد، یادآور فتحی بزرگ و پیروزمندانه در دفاع مقدس است که با غیرت و شجاعت سربازان وطن و در حماسه‌ای خونین، بخشی از خاک مقدس ایران از دشمن غاصب بازپس‌گیری شد. جوانان کشورمان که در دوران دفاع مقدس شجاعانه جنگیدند، امروز با تأسی از همان فرهنگ دفاع مقدس، در سنگر علم و دانش به دنبال تحقق آرمان‌های انقلاب هستند و نشان دادند که راه پیشرفت و توسعه کشور در گرو تقویت بنیه‌های علمی است.»


در ادامه این جلسه نوریان با شادباش و تهنیت به پیشگاه مقام معظم رهبری و ملت عظیم‌الشأن ایران برای پیروزی و مشارکت چشمگیر آنان در انتخابات اخیر، گفت: «ملت بزرگ ایران پشتوانه انقلاب اسلامی است.»


او همچنین با تبریک به رئیس‌جمهوری منتخب و اعضای شورای شهرها و روستاها به ویژه مهندس محسن هاشمی، معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی، برای آنان آرزوی توفیق و سربلندی کرد.


در این جلسه سقف تدریس اعضای هیات علمی در دوره تابستان، بازنگری بخشنامه‌های موازی و توجه به سرمایه‌های انسانی در همه ابعاد به عنوان شاخص اصلی رشد و بالندگی و ایجاد فضایی برای استقرار اعضای هیات علمی واحدهای دانشگاهی و استفاده بهینه از حضور آنان در واحد مطرح و تصمیمات لازم گرفته شد.


گزارش کمیسیون‌های تخصصی شماره یک و سه هیات رئیسه، در این جلسه امروز و پس از بحث و بررسی اعضا، در مورد آنها تصمیم‌گیری شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته