دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1394 - 16:06
دانشجویان شاهد و ایثارگر در نامه‌ای خطاب به دکتر میرزاده تصریح کردند

اجتناب رییس دانشگاه آزاد اسلامی از رسانه‌ای‌شدن دیدارهایش با ایثارگران بارقه‌ای از امید در دلهای ما ایجاد کرده‌است

فرزندان شهدا و ایثارگرانِ حاضر در مسابقات قرآن کریم دانشجویان شاهد و ایثارگر در نامه‌ای مراتب قدردانی خود را بابت دیدارهای رییس دانشگاه آزاد اسلامی با ایثارگران و خانواده شهدا ابراز کردند.
کد خبر : 18227

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کریم دانشجویان شاهد و ایثارگر که از پنجشنبه گذشته در واحد کرمانشاه در حال برگزاری است، نامه ای را خطاب به دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی قرائت کردند.


در نامه فرزندان شهدا و ایثارگران با تاکید بر این‌که «برگزاری نخستین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان شاهد و ایثارگر، نویدبخش نگاهی عمیق و تاثیرگذار به جامعه‌ای است که افتخارش پاسداری از ارزشها و آرمانها است» خطاب به رییس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح شده است: «استاد ارجمند، شما که خود از سابقون در دفاع مقدس بوده‌اید نیک می‌دانید که جامعه ایثارگران از برخوردهای غالبا نمایشی و تبلیغاتی افرادی که خون شهدا و آلام جانبازان و غربت آزادگان را به مثابه نردبانی برای رسیدن به امیال و خواهش‌های نفسانی خود می‌دانند؛ دل‌خسته‌اند لیکن اجتناب حضرتعالی از رسانه‌ای‌شدن دیدارهایتان با ایثارگران و نیز خدمت‌رسانی مستمر به یادگاران ایام حماسه و رشادت، علیرغم بدهی سنگین بنیاد شهید، بارقه‌ای از امید در دلهای ما ایجاد کرده است. بدین‌وسیله سپاس و تشکر خود را ابراز کرده و دعاگویتان خواهیم بود. والسلام علی عباد الله الصالحین »


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته