دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1396 - 20:32

واکنش شریعتمداری به شعار حامیان روحانی: رئیس جمهوری پیام شما را به خوبی در تبلیغات انتخابات شنیده اند

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در مراسم تجلیل از اعضای این ستاد که با حضور روحانی برگزار شد در واکنش به شعار حضار گفت: رئیس جمهوری پیام شما را به خوبی در تبلیغات انتخابات شنید.
کد خبر : 182244

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، محمد شریعتمداری در مراسم تجلیل از فعالان ستاد انتخاباتی منتخب دوازدهمین دوره ریاست جمهوری که امروز-چهارشنبه- برگزار شد، ضمن تشکر از فعالان ستادهای انتخاباتی رئیس جمهوری منتخب افزود: 24 میلیون رای اخذ شده از ملت ایران به نفع دکتر روحانی بود که نشانه تلاش ستادهای انتخاباتی در جای جای ایران اسلامی است و تمامی اقشار و اقوام و گروه های سیاسی در این پیروزی نقش داشتند.


رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی ادامه داد: چهره های سیاسی آمدند و به پیشبرد اعتدال کمک کردند که از جمله آنان سید محمد خاتمی و مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام ناطق نوری و یادگار امام سیدحسن خمینی بودند.


شریعتمداری یادآور شد: احزاب اصلاح طلب، اصولگرایان معتدل، نمایندگان مجلس و نمایندگان لیست امید و حزب اعتدال و توسعه در این مسیر همراه ما بودند که من از آنان تشکر می کنم.


وی افزود: در این راه ، از همراهی دکتر اسحاق جهانگیری که در طول دوره مبارزه انتخاباتی بار سنگینی را بر دوش داشتند تشکر می کنیم.
شریعتمداری تصریح کرد: ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی به همت خود مردم تشکیل شد و پیر و جوان در این ستادها خدمت کردند و گفت و گوی اعتدال سردادند.


رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی خطاب به منتخب ملت گفت: آقای رئیس جمهوری نمایندگان ستادها اعلام می کنند بر سر آرمان ها با شما هستند و از تدبیر و خرد در کشور حمایت می کنند و نیرنگ و فریب را کارشناسان ملت افشا می کنند و از آزادی های مشروع و از گفت و گوی مسالمت آمیز درجهان حمایت می کنند.


شریعتمداری ادامه داد: از مولوی عبدالحمید تشکر می کنم، اهل سنت حمایت های بی دریغی از دولت تدبیر و امید داشتند و موجب داشتند تا 73 درصد از مردم در سیستان و بلوچستان و کردستان از دکتر حسن روحانی حمایت کنند.


رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی افزود: تمامی اقوام کشور حق زندگی برابر دارند و اهل شیعه و سنی باید در کنار هم برادرانه زندگی کنند و همه ادیان باید آزادانه زندگی کنند و این قانون اساسی ما است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته