دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در راستای تحقق استراتژی‌های مدیریت جدید دانشگاه صورت گرفت؛

دیدار سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر سورنا ستاری / تاکید بر انجام پروژه‌های کاربردی کلان در سطح ملی

دکتر مرتضی موسی‌خانی، سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی صبح روز گذشته با دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر : 182227

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سورنا ستاری در این دیدار با تبریک به مرتضی موسی‌خانی برای انتصاب سرپرستی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، از خداوند برای ایشان توفیق و سربلندی مسئلت کرد.


در این نشست، موضوعات مختلفی از قبیل امکان بهره‌گیری پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از شبکه آزمایشگاهی کشور و مزایای تخصیص یافته برای نخبگان، همکاری مشترک استادان، پژوهشگران و محققان دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه طرح‌های کلان ملی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حمایت از فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، شتاب‌دهنده‌ها و پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شد.


همچنین بر انجام پروژه‌های کاربردی کلان و در سطح ملی و کمک به پیگیری دریافت استاندارد خودرو و تجاری‌سازی خودرو که از طرح‌های کلان ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است و در مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در حال آماده‌سازی است، تاکید شد.


در این جلسه دکتر محمود شیخ‌ زین‌الدین، معاون نوآوری و تجاری‌سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز حضور داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته