دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1394 - 14:56

افشین پیروانی : امیدوارم نگاه ها به تیم ملی تغییر کند

مدیرتیم ملی فوتبال گفت: باید همه کمک کنیم تا با یک تدارکات مناسب و برقراری آرامش تیم منسجمی را مهیای مسابقات مقدماتی جام جهانی کنیم.
کد خبر : 18220

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،افشین پیروانی که بعد از کش و قوس‌های فراوان به عنوان مدیر تیم ملی منصوب شد،در خصوص فهرست اعلام‌شده تیم ملی گفت:«خوشحالم از اینکه کادر فنی تیم ملی در انتخاب بازیکنان دعوت‌شده به اردو نهایت دقت را داشته است.اگر به فهرست اعلام شده نگاه کنید می‌بینید که از اکثر تیم‌های لیگ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شده است.»


وی افزود:«بازیکنان لیگ برتر الان متوجه شده‌اند که اگر عملکرد مثبتی در رقابت‌های لیگ داشته باشند از چشمان مربیان تیم ملی دور نخواهد ماند. با توجه به نفرات جوانی که از سوی کارلوس کی‌روش به اردو تیم ملی فراخوانده شده می توان آینده روشنی رابرای تیم ملی متصور بود.»


مدیر تیم ملی در خصوص اردوی تیم ملی در ترکیه گفت:«در این اردو کادر فنی عملکرد بازیکنان را زیر نظر می‌گیرد تا با اعلام فهرست نهایی حقی از بازیکنی ضایع نشود. مطمئنم اگر بازیکنی در اردوی تیم ملی توانایی‌های خودش را به نمایش بگذارد می‌تواند در فهرست سرمربی تیم ملی باقی بماند.»


پیروانی در ادامه افزود:«امیدوارم نگاه‌ها به تیم ملی تغییر کند تا بتوانیم شاهد موفقیت های بیشتری باشیم. باید به تیم ملی،ملی نگاه کنیم. تیم ملی نماینده کشور است پس باید همه مردم از هر قشری پشتیبان آن باشند. خدا را شکر که مسئولان ورزش ما همه به فکر تیم ملی هستند و فدراسیون فوتبال هم تلاشش را در راستای ایجاد فضای آرام و تدارکاتی مناسب انجام می دهد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب