دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1396 - 16:04

فردا هوا برای حساس‌ها ناسالم می‌شود

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که فردا با افزایش نسبی غلظت ذرات معلق و وزش باد پیش بینی می‌شود فردا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.
کد خبر : 182171

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در این اطلاعیه آمده است: «بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش بینی شده برای ایستگاه مهرآباد، امروز (چهارشنبه) با افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی هوا نسبت به روز پیشین، در برخی ساعات به ویژه در بعدازظهر وزش باد نسبتا شدید (بزرگی بین 5 تا 8 متر بر ثانیه) از سمت نواحی غربی - جنوب غربی انتظار می‌رود. این شرایط تا روز پنجشنبه (فردا) کمابیش ادامه خواهد داشت و برخی ساعات بعدازظهر وزش باد نسبتا شدید از سمت نواحی غربی پیش بینی می‌شود.


همچنین دما تا روز پنجشنبه کاهش نسبی خواهد یافت. هرچند این شرایط پابرجا نبوده و در روز جمعه از سرعت باد کاسته شده و برای برخی ساعات وزش باد موثر (بزرگی بین 3 تا 5 متربرثانیه) انتظار می‌رود و دما روند افزایشی خواهد داشت.


نتایج پیش بینی کیفیت هوا پیش بینی می‌شود همراه با افزایش نسبی غلظت ذرات معلق در اثر وزش باد شدید و احتمال وقوع پدیده گرد و غبار تا روز پنجشنبه، شاخص کیفی هوا به آستانه وضعیت نامطلوب برای گروه‌های حساس برسد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته